کد خبر: 5864
A
فرماندار بناب مطرح کرد

رفع مشکل کمبود پزشک متخصص در بناب/ ضرورت احداث مراکز جدید بهداشتی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ، ولی‌الله فرج‌اللهی امشب در جلسه بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان بناب اظهار داشت: 16 پزشک متخصص شامل طب اورژانس، داخلی، اطفال، زنان، ارتوپد، روانپزشک، عفونی، جراح عمومی و پاتولوژیست جذب و ظرف روزهای آینده در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تخصصی مشغول به کار خواهند شد.

رفع مشکل کمبود پزشک متخصص در بناب/ ضرورت احداث مراکز جدید بهداشتی

به گزارش پایگاه خبری و  تحلیلی دیده بان ایران ، ولی‌الله فرج‌اللهی امشب در جلسه بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان بناب اظهار داشت: 16 پزشک متخصص شامل طب اورژانس، داخلی، اطفال، زنان، ارتوپد، روانپزشک، عفونی، جراح عمومی و پاتولوژیست جذب و ظرف روزهای آینده در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تخصصی مشغول به کار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه رکورد مراجعه به اورژانس بیمارستان بناب با 720 نفر در یک روز به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اورژانس بیمارستان بناب کمبود متخصص طب اورژانس بود که هر 4 پزشک سهمیه استان آذربایجان شرقی برای فعالیت در بناب جذب شدند.

فرج‌اللهی احداث مراکز جدید بهداشتی در بناب را ضروری دانست و تأکید کرد: از وظایف اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر تأمین خدمات بهداشتی و درمانی در شهرها بوده و واگذاری زمین برای این منظور تخلف محسوب نمی‌شود

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر