کد خبر: 6182
A
نماینده مجلس:

یاشار سلطانی نماد شفافیت و صداقت در عرصه رسانه است

یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید از رییس قوه قضاییه درخواست کرد تا برای شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی گزارشی از عملکرد وجوه دولتی دریافتی، سود حاصله و موارد مصرف طی 5 سال را گذشته اعلام کند.

یاشار سلطانی نماد شفافیت و صداقت در عرصه رسانه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمود صادقی در تذکر شفاهی با گرامیداشت شهادت خبرنگار شبکه خبر، آزادی یاشار سلطانی را تبریک گفت و افزود: سلطانی نماد شفافیت و صداقت در عرصه رسانه است.

نماینده مردم تهران در مجلس نسبت به اخبار و شایعات در خصوص رییس قوه قضاییه واکنش داد و اظهار کرد: این اخبار و شایعات موجبات سوء استفاده رسانه‌های بیگانه و مشوه نشان دادن وجه دستگاه حاکمیتی نظام جمهوری اسلامی فراهم کرده است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم‌چنین خواستار شفاف‌سازی اظهارات اخیر وزیر اقتصاد شد و با بیان این‌که «ایشان در مصاحبه‌ای این شایعات  را تکذیب کردند» ابراز عقیده کرد: بنده از وزیر سوال دارم که مقصود ایشان از «حدود قانون و موازین شرعی» چیست؟ کدام قانون اجازه می‌دهد وجوه دولتی به حساب‌های شخصی واریز شود؟ به ویژه این‌که بخش قابل توجهی از وجوه واریزی به این حساب‌ها متعلق به اشخاص حقیقی و اصحاب دعوا در محاکم حقوقی و کیفری و بعضا متعلق به متهمان در دادسراهاست که بابت قرارهای وثیقه و تودیع خسارت احتمالی به صندوق دادگستری واریز شود.

وی گفت: از رییس قوه قضاییه به عنوان قوه‌ای که پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی مردم است و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت است تقاضا می‌کنم برای جلوگیری از ادامه سوء استفاده بیگانگان و برای شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی گزارشی از عملکرد این حساب‌ها شامل مبالغ واریز شده، سود حاصله و موارد مصرف شده طی 5 سال گذشته اعلام کند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر