کد خبر: 6455
A
جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:

اعزام تیم‌های کشف و خنثی‌سازی به مناطق مرزی

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا از اعزام تیم‌های کشف و خنثی‌سازی به مناطق مرزی ایلام و خوزستان، برای مقابله با تهدیدات احتمالی موجود در مسیر زائران اربعین حسینی خبر داد.

اعزام تیم‌های کشف و خنثی‌سازی به مناطق مرزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار "مهدی معصوم‌بیگی"، با اعلام خبر اعزام تیم‌های کشف و خنثی‌سازی به مناطق مرزی غرب و جنوب کشور، اظهار کرد: این تیم‌ها با هدف مقابله با تهدیدات احتمالی موجود در مسیر زائران اربعین حسینی در چزابه، شلمچه و مهران مستقر خواهند شد.

وی افزود: به منظور بالا بردن سطح امنیت زائران اربعین حسینی و همچنین افزایش میزان احساس امنیت در طول مسیر، امسال پیش‌بینی‌های همه‌جانبه‌ای در رابطه با کشف و خنثی‌سازی صورت گرفته و تجهیزات مناسب برای انجام این ماموریت‌ها تهیه و به منطقه فرستاده شده است.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: به همراه تجهیزات ذکر شده، نیروهایی ورزیده و آموزش‌دیده که در زمینه کشف و خنثی‌سازی، آخرین آموزش‌های لازم را دیده و تکنیک‌های انجام ماموریت را فرا گرفته‌اند نیز اعزام شده‌اند.

سردار معصوم بیگی تاکید کرد: این تیم‌ها از آمادگی کامل برای انجام هر گونه ماموریت و مقابله با انواع تهدیدات برخوردارند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از زائران اربعین حسینی درخواست کرد تا با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی همکاری کامل و مستمر داشته باشند و آنها را در انجام وظایف خود یاری کنند.

منبع: ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر