کد خبر: 6666
A

منتظرالمهدی: باید کاری کنیم که جوانان و نوجوانان ما اگر شکست عشقی و عاطفی برای آنها پیش آمد؛ بلافاصله به سمت مواد مخدر نروند

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه جمع‌آوری معتادان ساده‌ترین کار در فرآیند حل معضل اعتیاد است، گفت: تنها راه برون‌رفت از این مصیبت پیشگیری است که آموزش به جوانان و نوجوانان برای افزایش تاب‌آوری در این زمینه نقش مهمی دارد.

منتظرالمهدی: باید کاری کنیم که جوانان و نوجوانان ما اگر شکست عشقی و عاطفی برای آنها پیش آمد؛ بلافاصله به سمت مواد مخدر نروند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌و‌گویی؛ در مورد تاثیر جمع‌آوری معتادان در فرآیند مقابله با معضل اعتیاد گفت: ساده‌ترین کار در این زمینه جمع‌آوری است، در واقع جمع‌آوری زمانی باید انجام شود که بسترهای باز اجتماعی کردن معتادان ایجاد شده باشد.

وی ادامه داد: وظیفه ما جمع‌آوری معتادان است که آن را انجام می‌دهیم، اما میزان جمع‌آوری ناجا به اندازه ظرفیت‌هایی است که دیگر دوستان ما در دستگاه‌های دیگر دارند.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه اعتیاد مشکل و معضلی است که در همه اعصار وجود داشته و امیدواریم که زودتر حل شود، اظهار کرد: تنها راه برون‌رفت از این مصیبت صرفا پیشگیری است  که باید در ایستگاه‌های مختلف یعنی خانواده، مدرسه و محله و دیگر مجامع انجام شود.

سردار منتظرالمهدی تاکید کرد: باید کاری کنیم که جوانان و نوجوانان ما تاب‌آور بشوند و مقاومتی در آنها ایجاد شود که اگر هم مواد مخدری دیدند یا اگر شکست عشقی و عاطفی برای آنها پیش آمد؛ بلافاصله با تعارف مواد مخدر از سوی دیگران به سمت آن نروند، در واقع باید مهارت‌هایی به جوانان در این زمینه آموزش داده شود که این کار قطعا شدنی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر