کد خبر: 7053
A

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: یارانه مطبوعات بازنگری می شود

صالحی امیری: یارانه مطبوعات با هدف حمایت لازم از اصحاب رسانه که مورد تاکید دولت است بازنگری می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: یارانه مطبوعات بازنگری می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیدرضا صالحی امیری روز پنجشنبه در حاشیه سفرش به اردبیل گفت: برای بررسی مشکلات رسانه ها نشستی با برترین های اصحاب مطبوعات ، خبرگزاری ها و سایت های رسمی کشور برگزار و مشکلات مطبوعات و رسانه ها بیان شد و این نشست ها هم تدوام می یابد. 

وی با بیان اینکه رسانه ها در توسعه فرهنگی کشور تاثیرگذار هستند تشریح کرد: دولت تدبیر و امید حمایت ویژه ای از رسانه ها در کشور داشته اما لازم است بیش از این هم رسانه ها مورد حمایت قرار بگیرند تا شاهد توسعه فرهنگ در کشور باشیم . 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین تامین زیرساخت های رسانه ای را در کشور ضروری دانست و گفت: لازمه فراهم شدن زیر ساخت ها مشارکت حداکثری نهادهای صنفی در حوزه نشر و کتاب و حوزه مطبوعات و رسانه ها است تا بتوان یک سیاست جامع با توافق جمعی این صنف تدوین کرد. 
صالحی امیری اضافه کرد: با تعامل و گفت و گو با رسانه ها می توان به یک سیاست واحد در مسیر ساماندهی وضعیت موجود رسانه ای رسید. 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (پنجشنبه) برای شرکت در مراسم ترحیم استاد سلیم موذن زاده اردبیلی مداح نامدار و شهیر اردبیلی به اردبیل سفر کرده است. 

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر