کد خبر: 7190
A

بیمه پارسیان: خسارت مصدومان و درگذشتگان حادثه برخورد قطار در سمنان پرداخت می شود

بیمه پارسیان اعلام کرد: تیم کارشناسی به محل حادثه برخورد دوقطار در ایستگاه هفتخوان استان سمنان اعزام شده تا هزینه های پزشکی مصدومان و نیز دیه کامل درگذشتگان این حادثه به طور کامل پرداخت می شود.

بیمه پارسیان: خسارت مصدومان و درگذشتگان حادثه برخورد قطار در سمنان پرداخت می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سانحه برخورد قطارهای مسافری تبریز- مشهد و سمنان- مشهد حدود ساعت هشت صبح دیروز (جمعه پنجم آذرماه) رخ داد که در این حادثه 45 نفر از هموطنانمان جان باختند.
بیمه پارسیان روز شنبه در اطلاعیه ای در این زمینه اعلام کرد: مسئولیت حوادث ریلی و غیرریلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران را این شرکت در قالب بیمه نامه ای تحت پوشش قرار داده که در آن حداکثر خسارت هزینه پزشکی برای هر نفر در هر حادثه 500 میلیون ریال و حداکثر خسارت جانی (از قبیل نقص عضو، از کارافتادگی و فوت ) تا سقف دیه قانونی پوشش داده شده است. 
شرکت یاد شده در اطلاعیه خود آورده است: تیم کارشناسی بیمه پارسیان به همراه گروه های اعزامی برای بررسی جزییات کامل این حادثه و ارائه گزارش فنی مربوطه در محل حضور دارند.
لازم به ذکر است بنا بر اعلام دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، سه نفر از عوامل حادثه شامل مسئول مرکز کنترل فرماندهی راه آهن شمال شرق کشور مستقر در شاهرود، مسئول مرکز کنترل خطوط و مسئول شیفت مرکز کنترل بازداشت شده اند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر