کد خبر: 7323
A
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

گزارش پرونده خودکشی دانشجوی دانشگاه کاشان نهایی شده است/ آمار خودکشی دانشجویان ما اصلا قابل طرح نیست

میرحمایت میرزاده با اشاره به بررسی وضعیت پرونده خودکشی دانشجوی دانشگاه کاشان در جلسه اخیر این کمیسیون اظهار کرد: این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بررسی قرار گرفت و در جریان آن فرد خاصی به روند بررسی پرونده معترض نشد و نکته خاصی را مطرح نکرد.

گزارش پرونده خودکشی دانشجوی دانشگاه کاشان نهایی شده است/ آمار خودکشی دانشجویان ما اصلا قابل طرح نیست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی وضعیت پرونده خودکشی دانشجوی دانشگاه کاشان در جلسه اخیر این کمیسیون اظهار کرد: این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بررسی قرار گرفت و در جریان آن فرد خاصی به روند بررسی پرونده معترض نشد و نکته خاصی را مطرح نکرد.
 
وی با بیان اینکه گزارش مربوط به این پرونده اکنون نهایی شده است عنوان کرد: ما بخشی از علت خودکشی را در مشکلات روحی روانی و همچنین مالی دانشجو و بخش دیگر دلایل را به مشکلات دانشجو در رابطه با بورسیه شدن یا نشدنش و کم لطفی هایی که در این مسیر به وی شد می دانیم.
 
میرزاده با بیان اینکه دلجویی از خانواده دانشجو و همچنین تقویت مرکز مشاوره دانشگاه، پیشنهادات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این پرونده بود که به وزارت علوم هم فرستاده شد، خاطرنشان کرد: آمار و شمول خودکشی در میان دانشجویان ما نسبت به سایر کشورهای جهان آنقدر پایین است که اصلا عدد آن قابل طرح نیست.

منبع: میزان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر