کد خبر: 7447
A

مناقشه پیرهادی و حکیمی پور درباره عذرخواهی بخاطر انتشار اسناد املاک شهرداری

صبح امروز موضوع عذرخواهی حکیمی پور از اعضای شورای شهر در خصوص در اختیار قرار دادن اسناد و نامه سازمان بازرسی در خصوص واگذاری املاک در شهرداری تهران به موضوع حاشیه‌ای بدل شد و تعدادی از اعضای شورای شهر خواستار عذرخواهی این عضو شدند در حالیکه حکیمی پور اعلام کرد که تعهدی در قبال عذرخواهی نداده است.

مناقشه پیرهادی و حکیمی پور درباره عذرخواهی بخاطر انتشار اسناد املاک شهرداری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محسن پیرهادی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به تصمیماتی که اعضای شورای شهر در جلسه غیر علنی دو هفته قبل در روز یکشنبه اتخاذ کردند گفت: در جلسه‌ای که من غایب بودم مقرر شده است که حکیمی پور به واسطه ارائه اسناد مخدوش و مجهول به خبرنگاری در خصوص واگذاری املاک عذرخواهی کند.

وی با بیان اینکه من دو هفته است صبر کردم تا حکیمی پور در این خصوص عذرخواهی کند اما تا کنون اقدامی انجام نداده گفت: اگر طی یک یا دو روز آتی این اقدام عذرخواهی از سوی این عضو شورا انجام نشود شکایت رسمی خود را از این فرد به جرم توهین، افترا و تهمت تقدیم قوه قضاییه می‌کنم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر در پاسخ به انتقاد حکیمی پور مبنی بر عدم رعایت آداب مکاتبات اداری از سوی هیات رئیسه گفت: چرا چیزی می‌گویید که به آن عمل نمی‌کنید.

وی خطاب به حکیمی پور گفت: بنا به دلایلی اسنادی را در خصوص املاک و اعضای شورای شهر منتشر کردید و شما در مقابل سه عضو شورای شهر (ساعی، آباد و پیرهادی) عنوان کردید که فردی که این اسناد را منتشر کرده عملی زشت و قبیحی انجام داده و افراد پستی هستند.

پیرهادی افزود: شما نفاق به خرج داده و این رفتار منافقانه آیا ایرادی ندارد؟ و این در حالیست که دادستان اعلام کرده شما این اسناد را در اختیار دیگران قرار داده‌اید و ان‌شاءالله که لقب پست و قبیح به شما برنگردد.

وی افزود: شما حداقل آداب اداری را در قبال همکارتان رعایت نکردید چرا که نباید در قبال همکار توطئه و فتنه کرد اما این شخصیت شماست و این در حالیست که عذرخواهی نیز نکردید و این حق شکایت برای ما محفوظ است.

لازم به ذکر است در حالیکه نام حکیمی پور در تذکر پیرهادی آمده بود بنا به آئین نامه داخلی شورا به این عضو شورا فرصت داده شد تا در خصوص سخنان پیرهادی از خود دفاع کند که احمد حکیمی پور با بیان اینکه پیرهادی در جلسه یکشنبه نبود و بهتر بود که به فیلم جلسه مراجعه می‌کرد گفت: هیچ تصمیم و جمع بندی که عضوی را ملزم به انجام کاری کند نبود و تنها قرار شد موضوعات از فضای عمومی جمع شود و من تعهدی ندادم.

وی با بیان اینکه بنده خواهش می‌کنم که موضوع را به حاشیه نرانید گفت: اگر قرار باشد عذرخواهی صورت گیرد، عذرخواهی کل شورا از مردم به دلیل قصور انجام شده در نظارت است و بهتر است جلسه روز یکشنبه برای تنویر افکار عمومی منتشر شود تا معلوم شود چه کسی راست می‌گوید و چه کسی حرف کذب می‌گوید.

وی با بیان اینکه من نگفته‌ام که فرد منتشر کننده پست است گفت: من چنین نسبتی ندادم و در دهان من حرف نگذارید من تنها اعلام کردم که این کار خوبی نیست و بهتر است مراقب اظهارات باشیم.

به گزارش ایسنا در میان سخنان حکیمی پور مبنی بر اینکه من نگفته‌ام منتشر کننده اسناد فرد پستی است، پیرهادی قسم والله و جلاله خورد که حکیمی پور این نسبت را به فرد منتشر کننده داده و حتی معصومه آباد نیز درخواست صحبت داشت که چمران با آن موافقت نکرد.

همچنین مهدی چمران در پاسخ به اظهارات حکیمی پور گفت: تا آنجایی که به خاطر دارم جنابعالی تقبل کرده‌اید از عهده کاری که انجام داده‌اید به در می‌آیید هر چند که بحث عذرخواهی نبود اما وقتی دوستانتان نیز گفتند که شما کار بدی کردید اعلام داشتید که آن را درست می‌کنید که هنوز آن را درست نکرده‌اید.

وی افزود: شورا از چه چیزی باید عذرخواهی کند وقتی کس دیگری کار کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر