کد خبر: 7509
A

قطعی شدن تشییع ۳۴ شهید در روز چهارشنبه/ فعلا تعداد مفقودان مشخص نیست

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت:‌ تاکنون تشییع 34 شهید در روز چهارشنبه قطعی شده و در صورت افزایش تعداد شهدای شناسایی شده،‌ این شهدا نیز فردا تشییع خواهند شد.

قطعی شدن تشییع ۳۴ شهید در روز چهارشنبه/ فعلا تعداد مفقودان مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی‌حسین حسین‌زاده، اظهار کرد:‌ تعداد مفقودان حادثه انفجار تروریستی حله تاکنون اعلام نشده و با توجه به شدت این حادثه،‌ فعلا نمی‌توان تعداد مفقودان را پیش‌بینی کرد.

وی افزود:‌ از بین شهدایی که هویت آنها شناسایی شده بود، یک مورد با گذرنامه یکی از افراد خانواده سفر کرده بود که در اعلام اسامی، نام صاحب گذرنامه به جای نام فرد فوت‌شده اعلام شده بود که این مورد، شناسایی و نام جان‌باخته تصحیح شد.

حسین‌زاده ادامه داد:‌ بررسی‌ها بر اساس نمونه‌های DNA خانواده‌ها ادامه دارد و به مرور بر تعداد شهدای شناسایی‌شده افزوده می‌شود.

وی گفت:‌ بر اساس بررسی‌ها تاکنون 34 شهید خوزستانی حادثه حله شناسایی شدند که احتمالا این رقم تا امشب(9 آذر) به 40 شهید شناسایی شده برسد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: تاکنون تشییع 34 شهید در روز چهارشنبه(10 آذر) قطعی شده است و در صورت افزایش تعداد شهدای شناسایی شده،‌ این شهدا نیز فردا تشییع خواهند شد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر