کد خبر: 7711
A

سقف افزایش وام‌های دانشجویی اعلام شد

رییس صندوق رفاه دانشجویان از افزایش سقف وام‌های دانشجویی سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به افزایش 33 تا 200 درصدی وام‌های دانشجویی وزارت علوم در سال جاری، درخواست وام تحصیلی تمام متقاضیان پوشش داده می‌شود.

سقف افزایش وام‌های دانشجویی اعلام شد

به گزارش سایت خبری تحلیلی دیده بان ایران، مجتبی صدیقی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پوشش و تعرفه وام‌های دانشجویی سال جاری در مقایسه با سال گذشته بیشتر شده است. در واقع وام‌های دانشجویی وزارت علوم امسال بین 33 تا 200 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به افزایش درصد وام‌های دانشجویی وزارت علوم در سال جاری، تلاش می‌کنیم جمعیت بیشتری از متقاضیان از وام تحصیلی بهره مند شوند.

رییس سازمان دانشجویان گفت: سال گذشته تمامی درخواست‌ها برای دریافت وام‌های تحصیلی دانشجویان از سوی این وزارتخانه پوشش داده شد و امسال نیز هر دانشجویی که درخواست وام تحصیلی کند به تقاضای وی پاسخ داده می شود.

دکتر صدیقی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر افزایش میزان وام تحصیلی دانشجویان، اتفاقی دیگری که در سال جاری افتاد این است که از مهرماه امسال ماهیانه 700 هزار تومان وام ویژه به دانشجویان دوره دکتری  روزانه، غیربورسیه و غیرشاغل پرداخت می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر