کد خبر: 8134
A
مدیر روابط عمومی تاکسیرانی در گفت و گو با دیده بان ایران:

رسیدگی به موضوع تاکسی های اینترنتی به ما مربوط نمی شود!

محسن صالحی: خدماتی که این خودروها به مسافران خود ارائه می دهند به سازمان تاکسیرانی مربوط نمی شود زیرا این تاکسی ها به صورت «دربست» مسافر جا به جا می کنند.

رسیدگی به موضوع تاکسی های اینترنتی به ما مربوط نمی شود!

محسن صالحی، مدیر روابط عمومی تاکسیرانی در پی واکنش رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران به عدم کسب مجوزهای لازم توسط برخی خودروهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران گفت: این مسئله به تاکسیرانی مربوط نمی شود و موسسات توریستی خودرو خودشان باید پاسخگوی عواقب رواج این نوع خودروها در شهر باشند.

وی ضمن اشاره به اینکه سازمان تاکسیرانی در حال حاضر قصد ورود به این موضوع را ندارد، تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی وقتی در این موضوع دخالت می کند که تحقیق و بررسی در این زمینه به پایان رسیده و نظرات کارشناسی جمع آوری شده را به طور کامل بررسی کند.

صالحی همچنین خاطر نشان کرد: خدماتی که این خودروها به مسافران خود ارائه می دهند به سازمان تاکسیرانی مربوط نمی شود زیرا این تاکسی ها به صورت «دربست» مسافر جا به جا می کنند. 

وی در پاسخ به این سوال که تاکسی های اینترنتی در زمره خودروهای خطی به حساب می آینده و مبدا و مقصد مشخصی دارند بنابراین سامان دهی و کنترل آنها به سازمان تاکسیرانی مربوط می شود اظهار کرد: «اینگونه نیست زیرا؛ در این نوع تاکسی‌ها، مبدا و مقصد مشخص نیست! و راننده می‌تواند در هر مسیر شهری به جابه‌جایی مسافر مشغول شود.»

 

بر اساس همین گزارش؛ امروز رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران از نبود نظارت بر ارائه دهندگان خدمات اینترنتی خودرو به مردم خبر داد.قاسم قربانی‌خواه، در ارتباط با فعالیت برخی شرکت‌هایی که از طریق نرم افزارهای اینترنتی اقدام به ارسال خودرو به مردم می‌کنند، اظهار کرد: فعالیت این شرکت‌ها به صورت ثبت شرکت انجام شده و تحت نظارت هیچ اتحادیه‌ای نبوده همچنین خلع قانونی که بین ثبت شرکت‌ها و نظارت اتحادیه‌ها وجود دارد باعث شده تا این فعالیت‌ها به صورت قارچ گونه رشد کند.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر