کد خبر: 8322
A

جاده کرج به تهران بسته شد / عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع دو حادثه رانندگی در فاصله دو کیلومتری از یکدیگر در جاده مخصوص کرج خبر داد.

جاده کرج به تهران بسته شد / عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع دو حادثه رانندگی در فاصله دو کیلومتری از یکدیگر در جاده مخصوص کرج خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه تصادف کامیونت با دو دستگاه کامیون خاور و کارگران شهرداری در ساعت 4:26 بامداد امروز به سامانه 120 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه 45 و 111 را به محل حادثه واقع در کیلومتر 10 مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج اعزام کرد.


وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه کامیونت درمسیر غرب به شرق بزرگراه لشکری در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی خود منحرف شد و پس از تصادف با دودستگاه خاور، با سه نفر از کارگران پیمانکار شهرداری که مشغول نظافت معابر بودند برخورد کرده و سپس در میانه بزرگراه واژگون شده بود.


وی با بیان اینکه راننده کامیونت در اتاقک آن محبوس شده بودژ، گفت: عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن سازی محل با کمک عوامل پلیس راهور اقدام به انسداد مسیر کرده و عملیان نجات را آغاز کردند.


ملکی اضافه کرد: آتش نشانان اقدام به برش کابین کامیونت کرده و راننده 45 ساله آن را در حالی که دچار آسیب دیدگی شده بود به همراه سه کارگر افغان برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمن شهر تهران همچنین از تصادف زنجیره ای 10 خودرو بلافاصله پس از اتمام عملیات آتش نشانان در حادثه نخست خبر داد و گفت: این حادثه در فاصله دو کیلومتری از محل حادثه تصادف کامیونت رخ داد و در محلی که پلیس راهور برای ایمن سازی، مسیر خودروها در عملیات تصادف کامیونت مسدود کرده و ده ها خودرو متوقف بودند به یکباره یک دستگاه کامیون به دلیل نامعلومی با 9 دستگاه انواع خودرو سواری برخورد کرد که خسارات مالی فراوانی به خودروها وارد کرد.


وی با بیان اینکه در پی این حادثه چهار دستگاه خودرو خسارت سنگینی دیدند و به پنج دستگاه خودروی دیگر نیز خساراتی جزئی وارد شد، گفت: حادثه دوم گرچه شدت زیادی داشت اما خوشبختانه مورد مصدوم یا فوتی نداشت.


ملکی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 4:53 به آتش نشانی اطلاع داده شد و عوامل ایستگاه 76 به محل اعزام شدند، گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل اقدام به ایمن سازی خودروها کرده و خودروها را به محل امن در حاشیه بزرگراه منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمن شهر تهران با بیان اینکه علت هر دو حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی، محل را به عوامل انتظامی تحویل داده و به ماموریت خود خاتمه دادند.

 

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر