کد خبر: 8375
A
مدیرعامل سابق راه‌آهن در گفت و گو با دیده بان ایران:

شرکت سازنده ITC خرابی دستگاه را تکذیب کرده است/ شرایط ایجاب می کرد استعفا دهم

محسن پورسید آقایی: روز گذشته شرکت سازنده ITC(مهاران) بیانیه مفصلی در این باره داده و همه دلایل را نیز توضیح داده و همچنین این خرابی ها را هم تکذیب کرده است.

شرکت سازنده ITC  خرابی دستگاه را تکذیب کرده است/ شرایط ایجاب می کرد استعفا دهم

"محسن پورسید آقایی" مدیر مستعفی راه آهن کل کشور در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری تحلیلی دیده بان ایران، با اشاره به صحبت های اخیر نماینده رشت مبنی بر اینکه دستگاه های به کار رفته در لوکوموتیورانی تقلبی است و از چین خریداری شده است، اظهار داشت: از روز شنبه که استعفا داده ام دیگر اطلاعی در این زمینه ندارم.

وی ادامه داد: روز گذشته شرکت سازنده ITC (مهاران) بیانیه مفصلی در این رابطه داده و همه دلایل را نیز توضیح داده و همچنین این خرابی ها را هم تکذیب کرده است.

پور سید آقایی در مورد جعل سند وزارت راه بعد از اتفاق آتش سوزی، افزود: در این مورد نیز اطلاعی ندارم.

مدیر مستعفی راه آهن کل کشور همچنین در مورد استفا خود گفت: شرایط به گونه ای بود که هم مردم و هم خانواه های داغدار خواستار استعفا بودند.

این در حالی است که "غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی" نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگذاری صدا و سیما اظهار داشت:  تقصیرها را به گردن سوزن بانی می اندازند که حتی یک ساعت آموزش ضمن خدمت ندیده است.(اینجا بخوانید)

وی هم چنین با انتقاد از وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: ضمن احترامی که برای همه اعضای دولت قائل هستم آقای آخوندی باید استعفا می داد و مردانه خود را به دستگاه قضا معرفی می کرد  چه حرفی است که در استیضاح از خودم دفاع می کنم.

وی تصریح کرد: 50 نفر سوختند و هر جور بررسی می کنیم وزارت راه و راه آهن مقصر است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر