کد خبر: 8591
A

بازداشت سارق سابقه‌دار میدان ونک/ ۱۰ دزدی از زمان آزادی تا بازداشت دستگیری دوباره

رییس کلانتری 145 ونک از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده ونک خبر داد.

بازداشت سارق سابقه‌دار میدان ونک/ ۱۰ دزدی از زمان آزادی تا بازداشت دستگیری دوباره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سروان قربان‌زاده در این‌باره گفت:‌ چندی پیش یکی از شهروندان ساکن محدوده ملاصدرا، شکایتی تحت عنوان سرقت لوازم داخلی خودرو تنظیم کرده و به مأموران پلیس گفت که برای انجام کاری خودروی خود را مقابل منزلش پارک کرده و داخل رفته بود اما زمانی که بازگشته متوجه شده که شیشه عقب خودرو پایین آمده و از داخل خودروی اش سرقت شده است.

وی ادامه داد:‌با توجه به حساسیت موضوع مأموران انتظامی کلانتری 145 ونک ضمن تشکیل پرونده در این خصوص به محل اعزام شده و پس از بررسی دوربین‌های مداربسته نصب شده در محل، مشخص شد که پس از پارک خودرو از سوی مالک، سارق با سوء استفاده پایین بودن شیشه عقب خودرو به آن دستبرد زده و پس از ربودن لوازم شخصی، وجه نقد و ضبط خودرو از محل گریخته است.

رییس کلانتری 145 ونک با بیان اینکه چهره متهم در فیلم دوربین کاملا مشخص بود، گفت: ماموران چهره این فرد را در سیستم چهره نگاری پلیس پایتخت مورد بررسی قرار داده و متوجه شدند که وی یکی از سارقان سابقه دار این محدوده است.

قربان‌زاده با بیان اینکه مأموران برای شناسایی و دستگیری این فرد وارد عمل شدند، ادامه داد:‌ مأموران در مدت چند ساعت مخفیگاه متهم را شناسایی کرده‌ و با نیابت قضایی به محل اعزام شده و متهم را در منزلش بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

وی با اشاره به بازجویی از متهم اظهارکرد: این فرد تحت بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت که پس از آزادی از زندان از بیش از 10 خودرو سرقت کرده است.

رییس کلانتری 145 ونک افزود: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر