کد خبر: 8684
A

دلیل خودکشی نافرجام پسر ۱۸ ساله در مترو

پسر 18 ساله‌ای که قصد داشت در ایستگاه متروی ملت خودکشی کند، به طرز معجزه‌آسایی جان سالم به در برد. در ساعت سه بعدازظهر روز شانزدهم آذرماه ماموران ایستگاه متروی ملت پسری را دیدند که به قصد خودکشی خودش را روی ریل‌های قطار انداخت.

دلیل خودکشی نافرجام پسر ۱۸ ساله در مترو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ماموران مترو تلاش کردند تا او را نجات دهند اما او زیر ریل‌ها افتاد و بعد از اینکه واگن‌های قطار یکی‌یکی عبور کردند او صحیح و سالم از داخل ریل‌ها بیرون آمد.

ماموران قطار او را دستگیر کردند و ماجرا را به بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران گزارش دادند. پسر 18 ساله‌ای که اقدام به خودکشی کرده بود به ماموران گفت: «از مدت‌ها قبل تصمیم به خودکشی داشتم. آن روز مثل همیشه می‌خواستم با مترو به خانه‌مان بروم که در راه تصمیم گرفتم نقشه خودکشی‌ام را عملی کنم. وقتی قطار از راه رسید خودم را زیر قطار انداختم و نمی‌دانستم که چه چیزی در انتظارم است. اما وقتی قطار عبور کرد و من سالم ماندم خوشحال نشدم.»

این پسر در جواب ماموران وقتی انگیزه خودکشی‌اش را پرسیدند، گفت: «من از همکارها و صاحبکارم شاکی هستم. آنها من را هر روز اذیت می‌کنند و نمی‌توانم از حقم دفاع کنم.»

او همچنین به ماموران گفت: « الان که از این خودکشی جان سالم به در برده‌ام اما یک‌بار دیگر این کار را می‌کنم تا خلاص شوم.» بعد از اظهارات این پسر 18 ساله بازپرس پرونده محسن مدیرروستا دستور داد ماموران او را به پدرش تحویل دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر