کد خبر: 8843
A
دین پرست خبر داد:

تعیین تکلیف بدهی پدیده شاندیز توسط سازمان تامین اجتماعی / رفع اختلاف پدیده شاندیز با آب منطقه ای خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، از توافق سازمان تامین اجتماعی با شرکت پدیده شاندیز، برای پرداخت مطالبات پدیده به این سازمان خبر داد.

تعیین تکلیف بدهی پدیده شاندیز توسط سازمان تامین اجتماعی / رفع اختلاف پدیده شاندیز با آب منطقه ای خراسان رضوی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، گفت: در اجرای مصوبات ماه های قبل و پیگیری های انجام یافته، نهایتا سازمان تامین اجتماعی کشور، در اقدامی شایسته، فرآیند مناسبی را برای تادیه بدهی شرکت پدیده شاندیز تعیین و مراتب را در بیست و سوم آذر به سازمان متناظر تامین اجتماعی دراستان خراسان رضوی ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: با قطعی شدن فرآیند ونحوه تادیه بدهی شرکت به سازمان تامین اجتماعی، اصولا اجرای مصوبه قطعی شده تلقی می شود، در عین حال موضوع تا حصول نتیجه نهائی در دستور کارجلسات کارگروه ویژه پیگیری مسائل شرکت پدیده شاندیز قرار خواهد داشت.

 رفع اختلاف پدیده شاندیز با آب منطقه ای خراسان رضوی

دین پرست تصریح کرد: در اجرای مصوبات ماه های قبل و پیگیری های صورت گرفته در جلسه دوشنبه بیست و دوم آذر مسوولان شرکت مدیریت و منابع آب وزارت نیرو در اقدامی مناسب اختلاف بین شرکت پدیده شاندیز و شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان رضوی، در خصوص ادعای آن شرکت، مبنی بر احداث پروژه پدیده شاندیز بر روی اراضی متعلق به شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان رضوی را در قالب یک بسته پیشنهادی مورد توافق طرفین برطرف کردند.

وی افزود:  با انجام این توافق، گام موثر دیگری در راستای بازگشت شرکت پدیده شاندیز، به چرخه فعالیت های قانونی برداشته شده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر