کد خبر: 9139
A

عبدالله ناصری: صداو سیما در برخورد با دولت در نقش اپوزیسیون ظاهر شده است/ رفتار صدا وسیما از قبل برنامه‌ریزی شده است

عضو بنیاد باران گفت: صدا و سیما در ۸ سالی که محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور بود، مشکلات کشور را پنهان و سعی کرد نشان دهد کشور در آرامش کامل به سر می‌برد.

عبدالله ناصری: صداو سیما در برخورد با دولت در نقش اپوزیسیون ظاهر شده است/ رفتار صدا وسیما از قبل برنامه‌ریزی شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عبدالله ناصری، درباره افزایش چشمگیر هجمه‌های صدا و سیما علیه دولت تدبیر و امید گفت: رفتار صدا و سیما جدید نیست و این سازمان در برابر دولت مطبوعش سکوت پیشه کرد، معضلات و دردهای مردم را علاوه بر اینکه انعکاس نداد بلکه سعی کرد نشان دهد کشور در آرامش کامل به سر می‌برد و هیچ مشکلی وجود ندارد و آن‌ها را پنهان کرد.

او یادآور شد: در زمان دولت اصلاحات نیز هجمه‌ها و تخریب‌هایی مانند آنچه امروز برابر دولت تدبیر و امید شکل می‌گیرد، ایجاد شد آن زمان نیز صدا و سیما در مقابل دولت غیرهمسو، جناحی و حزبی رفتار کرد و به منتقد اول دولت تبدیل شد.

عضو بنیاد باران خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری مخدوش کردن چهره دولت و افزایش انتقادها از سوی صدا وسیما  طبیعی خواهد بود.

او تاکید کرد: عملکرد صدا وسیما به قدری یک سویه و جانب‌دارانه است که وزیر بهداشت نیز در برنامه زنده اعلام کرد که صدا وسیما با این‌گونه رفتار‌ها اعتماد مردم را از دست خواهد.

ناصری گفت: هنگامی که مدیران ارشد وابسته به یک جناح سیاسی و ضددولت باشند؛ رویکرد آن چیزی می‌شود که امروز شاهد آن هستیم. در جریان برجام مشاهد کردیم که چه موج تخریبی را علیه این سند به راه انداختند و در حال حاضر نیز درصدد هستند‌‌ همان رفتار گذشته خود را تکرار و مردم را نا‌امید کنند.

او در پاسخ به این سؤال که صدا و سیما در برخی از جریان‌ها مانند واگذاری املاک نجومی سکوت پیشه کرد اما در برخی از مسائل دولت را تحت شدید‌ترین انتقادها قرار می‌دهد، عنوان کرد: صدا وسیما در گذشته نشان داده است که حامی چه نوع تفکری است؛ در زمان دولت احمدی‌نژاد در برابر آن حجم گسترده از فساد‌ها و مشکلات سکوت و جانب‌دارانه رفتار کرد.

ناصری با بیان اینکه این رفتار‌ها از قبل برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: امروز صداو سیما در مقابل دولت در نقش یک اپوزیسیون ظاهر شده و قصد به چالش کشیدن دولت را دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر