کد خبر: 9409
A

مشمولان کارشناسی و بالاتر به خدمت سربازی فراخوانده شدند

اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و بالاتر را که برگه آماده به خدمتشان یک دی ماه 95 است را برای اعزام به خدمت فراخواند.

مشمولان کارشناسی و بالاتر به خدمت سربازی فراخوانده شدند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  سرهنگ جعفرزاده در نشست خبری با خبرنگاران خدمت وظیفه عمومی را امر مقدسی عنوان کرد و افزود: شناسایی، تامین و جذب مشمولان در نیروهای مسلح از رسالت های معاونت وظیفه عمومی ناجا می باشد.

وی با اشاره به اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و بالاتر را که برگه آماده به خدمتشان یک دی ماه 95 است را برای اعزام به خدمت فراخواند.

وی تصریح کرد: کلیه مشمولان فوق، موظف هستند روز چهارشنبه اول دی ماه جاری در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور پیدا نمایند .

سرهنگ جعفرزاده افزود: مشمولان توجه داشته باشند که بایستی برگ واکسیناسیون و برگ معرفی نامه خود را حتما به همراه داشته باشند.

معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با ارائه شماره تماس های این معاونت گفت: مردم استان می‌توانند در صورت داشتن سوال یا نقطه‌نظر در رابطه با خدمت وظیفه عمومی با شماره 0964800 تماس گرفته یا به سامانه پیامکی 110206010 ارسال نمایند.

وی با اشاره به مواردی از طرهای معافیت نظام وظیفه عمومی گفت: آن دسته از مشمولانی که والد پدر شانسن 70 سال تمام را داشته باشد می تواند معافیت کفالت استفاده نماید و یا حتیکمتر از 70 سال سن داشته باشد اما به سبب بیماری ناتوان شد باز می تواند از معافیت کفالت برخوردار شود.

سرهنگ جعفرزاده در خصوص شرایط کسر خدمت سه ماهه نیز متذکر شد: مشمولان متاهلی که دارای فرزند باشند می توانند از کسری خدمت سه ماهه بهره‌مند شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر