کد خبر: 9448
A

تحقیق و تفحص از شهرداری تا دو هفته دیگر به جریان می‌افتد

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص از شهرداری فعلا متوقف شده است، گفت: اگر بررسی بودجه ظرف یکی دو هفته دیگر به اتمام برسد؛ موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری در دستور کار قرار گرفته و ادامه می‌یابد.

تحقیق و تفحص از شهرداری تا دو هفته دیگر به جریان می‌افتد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید حسین افضلی درباره طرح تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری تهران گفت: نمایندگانی که تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری را داشتند به سه مورد توجه خاص داشتند که مساله واگذاری املاک و قراردادهای مشارکتی از آن موارد بود.

وی با بیان اینکه بررسی این سه مورد در کمیسیون عمران آغاز شده است، ادامه داد: شهردار و معاون وی طی دو جلسه به کمسیون آمده و به سوالات مطروحه دراین موارد پاسخ دادند.

افضلی با تاکید براینکه نمایندگان قصد دارند با بررسی موضوعات دریابند که آیا تخلفی صورت گرفته است یا خیر، اظهار کرد: نمایندگان خواستار شفاف‌سازی درباره روال برخی امور شهرداری از جمله نحوه اجرای پروژه‌های مشارکتی هستند که شهردار و معاونان وی روال این موضوع را مشخص کرده و پاسخ دادند.

عضو کمیسیون عمران مجلس  گفت: در حال حاضر نتیجه‌گیری درباره اینکه تخلفی در شهرداری صورت گرفته است یا خیر در قالب پرسش و پاسخ‌هایی که تاکنون انجام شده، قابل انجام نیست.

وی با اشاره به ارسال لایحه بودجه به مجلس، عنوان کرد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس با تقدیم لایحه بودجه، این نهاد باید بدون تعطیل لایحه مذکور را بررسی کند.

نماینده مردم اقلید با تاکید براینکه درحال حاضر کمیسیون عمران درگیر مسائل مرتبط با بودجه است و طی سه شیفت بودجه را بررسی می‌کند، بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر لایحه بودجه در حال بررسی برنامه ششم توسعه نیز هستیم، بنابراین فعلا تحقیق و تفحص از شهرداری متوقف شده است، اما اگر بررسی بودجه ظرف یکی دو هفته دیگر به اتمام برسد؛ موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری در دستور کار قرار گرفته و ادامه می‌یابد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر