کد خبر: 9604
A

محسنی اژه‌ای: ۲۰ نفر در ارتباط با فیش‌های نجومی، احضار شده‌اند/ اعضای صندوق توسعه ملی در بین احضارشدگان

سخنگوی قوه قضاییه درباره موضوع فیش‌های نجومی، گفت: در این زمینه بیش از 20 نفر دعوت یا احضار شدند که ممکن است برخی از احضاریه‌ها رسمی نباشد. از اعضای صندوق توسعه ملی در بین احضارشدگان بودند و موضوع در حال بررسی است.

محسنی اژه‌ای: ۲۰ نفر در ارتباط با فیش‌های نجومی، احضار شده‌اند/ اعضای صندوق توسعه ملی در بین احضارشدگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه دیدار با رییس کمیسیون تحقیق و بازرسی جمهوری ارمنستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم ابلاغ حکم پرونده بابک زنجانی به وکیلش و اینکه وکیل متهم ردیف سوم پرونده فساد نفتی بیان کرده که پرونده باید به شعبه هم عرض ارسال می‌شده، ولی اکنون به شعبه دادگاه بدوی ارسال شده است، گفت: به طور طبیعی وقتی پرونده از دیوان عالی بر می‌گردد چنانچه نیاز به ضمائم و یا کسر آماری باشد به شعبه بدوی برمی‌گردد که ممکن است فاصله زمانی داشته باشد. من اطلاعی ندارم، اگر به شعبه هم عرض برگردد همه مطلع می‌شوند.

وی درباره عدم ابلاغ حکم پرونده بابک زنجانی به وکیلش نیز گفت: من از این موضوع  اطلاعی ندارم.

سخنگوی قوه قضاییه درباره موضوع فیش‌های نجومی، اظهار کرد: در این زمینه بیش از 20 نفر دعوت یا احضار شده‌اند که ممکن است برخی از احضاریه‌ها رسمی نباشد. از اعضای صندوق توسعه ملی در بین احضار شدگان بودند و موضوع در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی یکسری لیست‌هایی را داده و سایر دستگاه ها هم لیست هایی را ارایه دادند که در حال راستی آزمایی این لیست ها هستیم؛ زیرا برخی از آنها خوداظهاری افراد بوده و ما در حال انطباق با قانون و با واقعیت هستیم.

وی درباره شکایت علی مطهری علیه مقام قضایی در مشهد که به دادسرای روحانیت ارجاع شده نیز گفت: اصلا از این موضوع اطلاعی ندارم و رسیدگی من در حیطه بررسی نامه ریاست جمهوری بوده است.

محسنی اژه‌ای درباره ناپدید شدن یک توریست فرانسوی حدود چهار ماه پیش در دشت کویر که اخیرا سخنگوی وزارت خارجه نیز در این باره توضیحی ارائه داده بودند، گفت: اگر موردی توسط مقامات قضایی و انتظامی دستگیر شوند چه داخلی و چه خارجی حتما به خانواده شخص اطلاع خواهیم داد، اگر این شخص خارجی باشد به سفارتخانه و خانواده او اطلاع خواهیم داد و تاکنون موردی به ما اعلام نشده است.


منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر