کد خبر: 9616
A

ساخت عروسک‌های جدید برای «کلاه قرمزی»

عوامل مجموعه‌ «کلاه‌ قرمزی» که در جدول پخش برنامه‌های نوروزی شبکه دو سیما قرار گرفته است، این روزها در حال ساخت عروسک‌های جدید برای این مجموعه هستند.

ساخت عروسک‌های جدید برای «کلاه قرمزی»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ در ابتدای ساخت مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» عروسک کلاه قرمزی به عنوان شخصیت اصلی محسوب می‌شد، ولی رفته رفته شخصیت‌های دیگر نقش پررنگ‌تری گرفتند، حال باید دید عروسک‌های جدید هم محبوبیت این عروسک‌ها را خواهند داشت.

«عزیزم ببخشید»، «بچهٔ فامیل دور» و «دیو» جزو آخرین عروسک‌هایی بودند که سال 93 به جمع عروسک‌های «کلاه قرمزی» پیوستند. 

عزیزم ببخشید، فرزند لطفاً نام شخصیت عروسکی است که از نوروز ۱۳۹۳ در مجموعه کلاه قرمزی توسط فامیل دور به مخاطبان معرفی شد. بچهٔ فامیل دور هم نام شخصیتی عروسکی از مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است که نخستین بار در کلاه قرمزی ۹۳ به روی آنتن آمد.

دیو نیز مانند ببعی (۱۳۹۰) و جیگر (۱۳۹۱) عیدی بی‌بی به کلاه‌قرمزی بود.

کلاه قرمزی از عروسک‌هایی است که با چند نسل از مخاطبان سیما همراه بوده است و همه ساله با اتفاقات تازه‌ای به تلویزیون می­‌آید. این مجموعه سال گذشته به دلیل مسائل مالی شبکه دو سیما به تولید نرسید اما امسال «کلاه قرمزی» به تهیه‌کنندگی حمید مدرس و کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب نوروز از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در حقیقت با اعلام خبر زودهنگام قرار گرفتن کلاه قرمزی در جدول پخش برنامه‌های نوروزی شبکه دو، تلویزیون به حواشی که در سال‌های گذشته گریبان‌گیر این مجموعه تلویزیونی بوده، خاتمه داد.

مجموعه‌ی تلویزیونی «کلاه قرمزی» که از سال ۸۸ در قالب برنامه‌ای نوروزی به تلویزیون بازگشت، با وقفه‌ای در نوروز ۸۹ تا سال ۹۴ هر سال نوروز از شبکه دو سیما پخش می‌شد. پخش این مجموعه در سال‌های اخیر همیشه با اما و اگرهایی همراه بود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر