کد خبر: 9704
A

مطهری: پیروان ادیان الهی نظام ارباب و رعیتی را منسوخ کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اقدامات داعش به نام اسلام، اقدامات برخی حکام غربی به نام مسیح و همچنین اقدامات صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین به نام دین یهود را مایه شرمساری پیروان راستین این سه دین عنوان کرد.

مطهری: پیروان ادیان الهی نظام ارباب و رعیتی را منسوخ کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی مطهری با انتشار مطلبی به مناسبت سالروز میلاد حضرت مسیح، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سالروز میلاد عیسی مسیح (ع) را که بشارت دهنده‌ی پیامبر اسلام (ص) بود به همه‌ی مسیحیان خصوصا ارامنه ایران تبریک می‌گویم.

آنچه که امروز داعش به نام اسلام انجام می‌دهد و برخی حکام غربی به نام مسیح انجام می‌دهند و صهیونیست‌ها در سرزمین اسلامی فلسطین به نام دین یهود انجام می‌دهند، مایه‌ی شرمساری پیروان راستین این سه دین بزرگ جهان است و باید این ادیان الهی را از دست این مدعیان دروغین و منافق نجات داد.

عصر ما را به درستی  عصر نفاق نامیده‌اند، عصری که بیش از هر زمان دیگری در آن از صلح و دوستی و آزادی مذهب دم می‌زنند و علیه این ارزش‌ها عمل می‌کنند. باید پیروان این ادیان الهی همانطور که قرآن فرموده است، حول کلمه توحید گرد هم آیند و جز خدای یگانه را پرستش نکنند و نظام ارباب و رعیتی را میان انسان‌ها و ملت‌ها منسوخ نموده به سوی جامعه واحد جهانی حرکت نمایند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر