کد خبر: 9743
A

ثبت نام بیش از ۴۰ هزار متقاضی طرح ترافیک ۹۶ /ارسال سهمیه ارگان‌ها و رسانه‌ها/ ۱۵ دی آخرین مهلت متقاضیان

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از ثبت نام بیش از 40 هزار متقاضی دریافت آرم طرح ترافیک سال 96 خبر داد و گفت: متقاضیان تنها تا 15 دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند.

ثبت نام بیش از ۴۰ هزار متقاضی طرح ترافیک ۹۶ /ارسال سهمیه ارگان‌ها و رسانه‌ها/ ۱۵ دی آخرین مهلت متقاضیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصطفی قنبرنژاد  با بیان اینکه لایحه پیشنهادی طرح ترافیک 96 به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شده است، گفت: پیشنهاد افزایش 10 درصدی تعرفه طرح ترافیک به شورای اسلامی ارایه شده که باید در شورای شهر تهران به تصویب برسد.

وی تصریح کرد: طبق مصوبه شورای شهر تهران درآمدهای حاصله از محل فروش آرم‌ها اعم از سالانه ،  روزانه و هفتگی به‌صورت کامل در راستای بهبود جریان ترافیک شهر اختصاص می یابد .

مدیر واحد صدورآرم سازمان ترافیک با بیان اینکه تمامی فرایند ثبت نام  و گزینش واجدین شرایط آرم طرح ترافیک الکترونیکی و در سامانه شهرداری تهران صورت می گیرد، از شهروندان خواست ، از مراجعه حضوری به واحد صدور آرم خودداری کنند .

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، قنبرنژاد با بیان اینکه  درحال حاضر تکمیل اطلاعات سهمیه بگیران در دست اقدام است، تاکید کرد: طی هفته آینده سهمیه تمام ارگان های سهمیه بگیر و رسانه های عمومی و روزنامه ها ارسال می شود و این افراد مکلف هستند در مهلتی که برایشان تعیین شده است، نسبت به اعلام اسامی سهمیه بگیران خود و کد پیگیری آنها به سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اقدام کنند.


منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر