کد خبر: 9795
A

فاطمه سعیدی: دانش آشتیانی بر شفاف سازی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از جلسه اعضای این کمیته با وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

فاطمه سعیدی: دانش آشتیانی بر شفاف سازی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فاطمه سعیدی، عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره جلسه اعضای این کمیته با دانش آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش گفت: مهمترین دغدغه ما حفظ و حراست از اموال فرهنگیان است که خوشبختانه در این مورد اشتراک نظر صد درصدی با وزیر داریم بنابراین در این جلسات می‌کوشیم تا راه‌های دستیابی به این هدف را پیدا کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: به هر حال تخلفاتی در صندوق صورت گرفته و بخشی از سرمایه فرهنگیان مورد دست اندازی سودجویان قرار گرفته است که باید با همکاری قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های حاکمیتی این اموال نیز به صاحب اصلی آن یعنی قشر مظلوم فرهنگی کشور بازگردد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه اظهار کرد: معمولا در تحقیق و تفحص، دستگاه‌های هدف در برابر همکاری با کمیته تحقیق و تفحص مقاومت می کنند اما وزیر آموزش و پرورش نه تنها از فعالیت این کمیته استقبال کرد بلکه ایشان در جلسه گفت مجموعه این وزارتخانه و کلیه ارکان صندوق موظف هستند نهایت همکاری را داشته باشند و هر کس که در این زمینه کوتاهی کند حتما با او برخورد خواهد شد.

سعیدی با بیان اینکه خوشبختانه دانش آشتیانی خود دغدغه معلمین و فرهنگیان را داد تصریح کرد: برای ما و ایشان تفاوتی نمی‌کند تخلفات در کدام دوره مدیریتی رخ داده است لذا بررسی‌های خود را از روز اول تاسیس صندوق آغاز می کنیم.

این عضو فراکسیون امید همچنین در خصوص اظهارات دانش آشتیانی در این جلسه گفت: یکی از درخواست‌هایی که وزیر آموزش و پرورش داشت تاکید بر شفاف سازی وضعیت صندوق بود. به هر حال در این مدت که اخبار بعضا کذبی درباره صندوق منتشر شد اعتماد عمومی نسبت به این سازمان دچار آسیب شد و دانش آشتیانی می خواهد به فرهنگیان اطمینان دهد ضمن روشن شدن وضعیت فعلی صندوق از اموال آنان به خوبی حفاظت خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر