کد خبر: 9967
A

اداره کل هواشناسی: پایتخت تا فردا بارانی است

اداره کل هواشناسی با پیش بینی بارش قابل توجه باران طی 24 ساعت آینده در سطح استان تهران، از آبگرفتگی معابر شهری با توجه به ظرفیت قابل توجه این سامانه بارشی دراین مدت خبر داد.

اداره کل هواشناسی: پایتخت تا فردا بارانی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان امروز ابری و مه آلود همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

دراین گزارش با اشاره به اینکه بارش ها تا ظهر فردا(چهارشنبه) در سطح استان تهران ادامه دارد، تصریح شده، از بعدازظهر چهارشنبه در پاره ای از نقاط استان شاهد وزش باد شدید خواهیم بود و در روز پنجشنبه نیز به تدریج غلظت آلاینده های جوی افزایش می یابد.

اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای پایتخت در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه را به ترتیب (5 و 6)، (1 و 7) و (3 و 9) درجه سانتیگراد اعلام کرده است.

برهمین اساس، ورامین با 8 درجه سانتیگراد بالای صفر و فیروزکوه با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین با اشاره به بارش برف و ایجاد مه در مناطق کوهستانی استان، تجهیز خودروها به لوازم ایمنی و زمستانی را به رانندگان توصیه کرده است.


منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر