کد خبر: 101716
A

کاربران شبکه های اجتماعی درباره لباس های جدید نوید محمدزاده چه گفتند؟+عکس

پوشش عجیب نوید محمدزاده باز هم در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر خبرساز شد. لباس های متفاوت و چروک این بازیگر تئاتر و سینما واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را در پی داشت.

کاربران شبکه های اجتماعی درباره لباس های جدید نوید محمدزاده چه گفتند؟+عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پوشش عجیب نوید محمدزاده باز هم در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر خبرساز شد. لباس های متفاوت و چروک این بازیگر تئاتر و سینما واکنش کاربراین شبکه های اجتماعی را در پی داشت. 

کاربران زیادی در این باره حرف زده اند. برخی از این پوشش انتقاد کرده‌اند، برخی ابراز تعجب کرده اند و عده‌ای هم از محمد زاده دفاع کرده اند. 

منتقدان می گویند لباس او مناسب اختتامیه جشنواره نبوده است. 

کاربری نوشته است: "نوید محمدزاده هر سال با خودش چالشِ "امسال خزترین تیپو بزنم» رو اجرا می کن."

کاربران با نگاه طنز به ماجرا پرداخته اند و نوشته اند که لباس هایش را از دیوار مهربانی تهیه کرده است. 

برخی هم پوشش او را با سلبریتی های خارجی مقایسه کرده اند. کاربری نوشته "چرا اونا دیوید بکهام دارن ما نوید محمدزاده ؟!"

عده ای هم معتقدند محمدزاده به دنبال کسب شهرت بیشتر است و از این طریق می خواهد جلب توجه کند. فردی نوشته است: «میدونستید اگر نوید محمدزاده یه تیپ شیک و رسمی میزد هیچوقت انقد دیده نمیشد؟ولی الان خوشحاله که تمام اینستا و توییتر پر شده از عکسش! عایا میدونستید سلبریتی "شهوت دیده شدن" داره؟ جنس لباس پوشیدن های ایشون هم از جنس همون جیغ های بنفش سحر زکریاست!»

برخی هم بدو پوشش محمد زاده را دارای معنا و مفهوم خاصی دانسته اند. به عقیده یک کاربر "انقدر ذهنمون رو محدود به یکسری چارچوب های تنگ و مشخص کردیم که به این استایل نویدمحمدزاده میگیم خز!! این استایل خز نیست، ساختار شکنه! خَز، پوشیدنِ جوراب سفید با کالج مشکیه." 

یا فرد دیگری معتقد است: «- شاید داره علیه اشرافی گری یا مادی گرایی کار میکنه! - شاید داره در مسیر خودسازی و ریاضت نفس خودش کار میکنه! - شاید از عمد خودشو شبیه یسری افراد کرده تا با وجود تمام نداری هاشون، دلخوشی بهشون بده! وخیلی شایدهای دیگه که میشه به جای تخریب و توهین با نگاه صحیحتر دید.» 

اما عده‌ای هم می‌گویند پوشش امری شخصی است و به کسی ارتباطی ندارد. محمدزاده هم هر چه بخواهد می‌تواند بپوشد. کاربری نوشته :«واقعا نمی فهمم چرا به لباس پوشیدن نوید محمدزاده گیر میدین بعد میگین لباس پوشیدن من به کسی ربطی نداره خیلی مسخرس.» 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر