کد خبر: 101959
A

گزارش عجیب سایت اصولگرا علیه مجری سابق صداوسیما/ اگر شوهرت اسپانسر نبود پایت به شبکه‌های استانی هم باز نمی شد!

سایت جهان نیوز مدعی شد: «ریحانه سعیدیان» سردبیر برنامه عصر خانواده خطاب به رزیتا قبادی نوشت: تو تا پیش حراست رفتی که آدمایی که معتقد بودند بی کیفیتی را از میدان خارج کنی تا یک جایی میشه پا کوبید و چمدون به دست قهر کرد.

گزارش عجیب سایت اصولگرا علیه مجری سابق صداوسیما/  اگر شوهرت اسپانسر نبود پایت به شبکه‌های استانی هم باز نمی شد!

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت جهان نیوز نزدیک به علیرضا زاکانی در واکنش به توضیح اخیر «رزیتا قبادی» نوشت:

رزیتا قبادی مجری برنامه «عصر خانواده» که مهمان او در یکی از قسمت‌های این برنامه به مناسبت شب یلدا از مردم و بینندگان برنامه خواست در شب یلدا «رقصیدن» را در برنامه شب‌نشینی‌شان بگذارند تا در زمانه کرونا گرفتار افسردگی نشوند.

انفعال و خنده او باعث شد تا خانم مجری مجبور به عذرخواهی شود اما قبادی پس از این عذرخواهی دیگر در قاب تلویزیون دیده نشد و دیگر خبری از او در برنامه عصرگاهی شبکه دو نیست.

طی روزهای گذشته قبادی فیلمی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و انتقادات تندی نسبت به مدیران صدا و سیما مطرح و از نحوه برخورد آن‌ها با خود گلایه کرد و گفت که دیگر حاضر نیست در تلویزیون کار کند.

ماجرا آنجا پیچیده تر شد که بعد از انتشار فیلم صحبت‌های قبادی و بازنشر سریع آن به خصوص در رسانه های ضدانقلاب، «ریحانه سعیدیان» سردبیر این برنامه نسبت به این مجری ممنوع التصویر واکنش نشان داد که بخش هایی از آن را در ادامه خواهید خواند:

*از روز اول اگر شوهرت اسپانسر نبود پات به شبکه‌های استانی هم نباید باز می‌شد، چه برسه انتن زنده شبکه‌های سراسری.

*با سوغاتی آوردن تا یک جایی میشه دوام آورد.

*تو تا پیش حراست رفتی که آدمایی که معتقد بودند بی کیفیتی را از میدان خارج کنی تا یک جایی میشه پا کوبید و چمدون به دست قهر کرد.

*اگر از روز اول نان هنرتو خورده بودی الان دوره نمی افتادی پول بدی خبرنگارا خبر بر کناری تو کار کنند.

*او مدعی شده دلیل ممنوع‌الکاری ماجرای رقص نبوده و نوشته:‌ میدونی که دلیلش کلمه رقص نبود اما حتی اگر دلیلش اون هم باشه واقعا حضورت روی انتن زنده رسانه یک جور گاف رسانه‌ای به حساب میاد، مجری انقدر کم مایه و غیر حرفه‌ای؟! از تک تک حرکات و کلماتت غیر حرفه‌ای بودن میباره.

*اینو منی دارم میگم که مدت ها سردبیر برنامه عصر خانواده بودم و مدت‌ها با تهیه کننده و مدیر گروه سر بی کیفیت بودنت بحث می‌کردم و اصرار می‌کردم که رزیتا قبادی توان آنتن زنده نداره.

*سعیدیان از موضوع عجیبی در صداوسیما پرده برداشته و گفته است: یادته روزهایی که قرار بود دو مجری باشین قهر میکردی و با پول تهدید می کردی و تحت فشار می گذاشتی که تک نفره اجرا کنی؟!

*چقدر تهیه کننده و من سردبیر اصرار کردیم که در روزهای کرونا کمتر برای اجرا سفر کنی و خودتو عوامل و خانواده را به خطر نندازی، اما بازم پا کوبیدی که‌نیام پول برنامه را نمیدم!

*الان چی شده بورس زمین خورده، کار و بار همسر و اسپانسری کساد شد و دیگه نتونستین اسپانسر بشین، شروع کردی فحاشی کردن که از این طریق دیده بشی؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • رضا

    سردبيره جقدر دريده است ! از اون پاچه ورماليده هاى بى چشم و رو كه هيچ شرم و حيائى نداره ! فقط خدا به داد شوهرش برسه وقت خوابيدن !

ارسال نظر