کد خبر: 105142
A

وقتی «کیهان» بازیگر گاندو را به «تبلیغ فراماسونری» و بهائیت متهم کرده بود/ جزییات

وحید رهبانی که متولد سال ۵۸ است. در سال ۱۳۸۲ با فیلم سینمایی “دوئل” به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش وارد سینما شد.

وقتی «کیهان» بازیگر گاندو را به «تبلیغ فراماسونری» و بهائیت متهم کرده بود/ جزییات

به گزارش دیده بان ایران، این روزها که حرف و حدیث درباره بازیگران سریال «گاندو» تیتر اکثر رسانه ها است و نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم انها را «سلبریتی های واقعی» نام نهاده اند بد نیست نگاهی بیندازیم به زمانی که روزنامه کیهان وحید رهبانی یا همان محمد گاندو را متهم به تبلیغ فراماسونری کرده بود.

وحید رهبانی محمد سریال گاندو

وحید رهبانی که متولد سال ۵۸ است. در سال ۱۳۸۲ با فیلم سینمایی “دوئل” به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش وارد سینما شد.

 

 

او در سال ۱۳۸۹ به شدت حاشیه ساز بود. او تئاتری به نام “هدا گابلر” را روی صحنه برد که با انتقادات گسترده‌ای مواجه شد و در نهایت این نمایش توقیف شد. نویسنده نمایش ” هدا گابلر ” هنریک ایبسن می باشد که عمده موضوع آن ‌حول شخصیت یک زن هوسران استوار شده که با اینکه ‌شوهر دارد با یک قاضی دوست شده و با وی رابطه برقرار می کند . ‌

 

 
این نمایش توسط بعضی از رسانه ها مانند کیهان و فارس به اباحه‌گری ، ابتذال ، عادی‌‌ساز‌ی چند شوهری ، اختلاط زن و مرد و استفاده از نمادهای یک فرقه انحرافی، بردگی جنسی و … متهم شد و عکس های حاشیه سازی که از این نمایش منتشر شد در نهایت منجر به توقیف این نمایش شد.

پس از این نمایش روزنامه کیهان وحید رهبانی را به تبلیغ بردگی جنسی و فراماسونری تبلیغ کرد و حتی عده ای از کیهان دوستان پا را فراتر از این موضوعات گذاشتند و وحید رهبانی را تحت حمایت سازمان سیا آمریکا می نامند!

 
از حاشیه های دیگر وحید رهبانی می توان به همکاری او با “نشریه چکاوک هفته” در سال ۱۳۷۸ نام برد که مسئولین این نشریه از طرف روزنامه کیهان با عنوان عضوی از اعضای فرقه ضاله بهائیت معرفی شده اند!

زندگی وحید رهبانی در کانادا

وحید رهبانی سال هاست در کشور کانادا زندگی می کند و حتی تحصیلات تکمیلی اش را در دانشگاه یورک واقع در تورنتو ، انتاریو ، کانادا انجام داد .

 

او می گوید بازگشتم به ایران به این دلیل بود که دلم می‌خواست به کشورم برگردم. احساس می‌کردم به عنوان یک فرد فرهنگی ایرانی، بعد از مدتی آموزش و یادگیری، به قولی صید ماهی جدید، حالا وظیفه‌‌ دارم آنچه به دست آورده‌ام را با افرادی که قرار است بعد از من وارد این حیطه شوند قسمت کنم.

زمانی که تئاتر را شروع کردم آدم خشمگین، جدی و عصبی بودم. احتمالا به این دلیل که در ختم همچنان بار نداشت. امروز همه گروه امکان اظهارنظر دارد، حتی شاگردی که مسوول چای ریختن است. من نظر او را جویا می‌شوم و اتفاقا به کار می‌بندم. امکان ندارد هنگام تمرین در گروه ما صدای بلند از یک نفر بشنوید. اینجا همه با عشق کار می‌کنند. حس می‌کنم حال خوب گروه قطعا باید به تماشاگران هم منتقل شود.

 

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر