کد خبر: 106358
A

روزنامه جوان: برنامه های نزدیک افطار صدا وسیما، هیچ جذابیتی ندارد

روزنامه نزدیک به سپاه نوشت: هیچ کدام از برنامه‌های فیک که از روی نسخه ماه‌عسل علیخانی تولید شده توان رقابت با نسخه اصل را ندارند و مدیران سیما در انتخاب یا تربیت مجریان توانمندی که بتوانند به همان اندازه موفق عمل کنند و مخاطب را پای گیرنده‌ها نگه دارند، توفیقی نشان نداده‌اند.

روزنامه جوان: برنامه های نزدیک افطار صدا وسیما، هیچ جذابیتی ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه جوان با اشاره به ویژه برنامه های امسال صداوسیما نوشت: در این سه سالی که ماه‌عسل دیگر با اجرای احسان علیخانی روی آنتن نمی‌رود هر شبکه بدون آنکه به ایده‌ای جدید فکر کند به طور مستقل یک ماه‌عسل با همان سبک و سیاق و همان دکور گران‌قیمت درست کرده و در معرض دید روزه‌داران قرار می‌دهد.

آنچه در این میان مورد غفلت قرار گرفته این است که اساساً روزه‌داران به طور سنتی علاقه دارند بخشی از لحظات دم افطار به مناجات‌خوانی اختصاص یابد.

این نهایت بی‌سلیقگی است که رسانه ملی مهم‌ترین لحظات ماه رمضان را که از آن می‌توان تعبیر به دقایق طلایی کرد و به طور عادی مخاطبان آن دقایق زیاد هستند را با سهل‌انگاری در تولید و پخش از دست بدهد.

هیچ کدام از برنامه‌های فیک که از روی نسخه ماه‌عسل علیخانی تولید شده توان رقابت با نسخه اصل را ندارند و مدیران سیما در انتخاب یا تربیت مجریان توانمندی که بتوانند به همان اندازه موفق عمل کنند و مخاطب را پای گیرنده‌ها نگه دارند، توفیقی نشان نداده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر