کد خبر: 112235
A

آوای محمدرضا شجریان روی فرش قرمز «جشنواره کن» طنین انداز شد

همزمان با برگزاری فرش قرمز نمایش فیلم «قهرمان» ساخته جدید اصغر فرهادی در جشنواره فیلم کن، آواز معروف «مرغ سحر» از محمد رضا شجریان طنین انداز شد. فیلم «قهرمان» تا دقایقی دیگر اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن تجربه خواهد کرد

آوای محمدرضا شجریان روی فرش قرمز «جشنواره کن» طنین انداز شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  همزمان با برگزاری فرش قرمز نمایش فیلم «قهرمان» ساخته جدید اصغر فرهادی در جشنواره فیلم کن، آواز معروف «مرغ سحر» از محمد رضا شجریان طنین انداز شد.

 فیلم «قهرمان» تا دقایقی دیگر اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن تجربه خواهد کرد و فرش قرمز آن نیز با حضور اصغر فرهادی کارگردان و برخی بازیگران فیلم از جمله امیر جدیدی و سارینا فرهادی برگزار شد.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در طول برگزاری مراسم فرش قرمز فیلم «قهرمان»، آواز «مرغ سحر» محمد رضا شجریان در فضای کاخ جشنواره کن پخش شد.

در این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره‌های جدید هستند مقابل دوربین فرهادی رفته‌اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر