کد خبر: 117343
A

آلبوم جدید حمید حامی با نام «نارنج و ترنج» منتشر شد

تیزر آلبوم جدید حمید حامی با نام "نارنج و ترنج" در آستانه انتشار این آلبوم رونمایی شد.

 آلبوم جدید حمید حامی با نام «نارنج و ترنج» منتشر شد

به گزارش دیده بان ایران؛ تیزر آلبوم جدید حمید حامی با نام "نارنج و ترنج" در آستانه انتشار این آلبوم رونمایی شد. وقتی با من مهربونی، من بی تو بی من تر شدم، پشیمون نیستم و نارنج و ترنج از قطعات این آلبوم هستند. این آلبوم از امروز یکم مهرماه ۱۴۰۰ منتشر و در دسترس علاقه مندان به صدای این خواننده قرار گرفت.

حمید حامی‌آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ درباره فعالیت‌های هنری اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول ساخت و تولید

سه آلبوم موسیقی جدیدم هستم، البته از آنجایی که امروزه پخش آلبوم به صورت فیزیکی با شکست مواجه شده است تصمیم گرفتم فقط به صورت نمادین آلبوم‌هایم را به شکل فیزیکی منتشر کنم و قطعات آنها به صورت مجازی به فروش خواهد رسید. وی افزود: اکنون یکی از این سه آلبوم با نام «نارنج و ترنج» آماده انتشار است که پس از پنج سال سکوتِ من در تولید آلبوم، منتشر خواهد شد و فکر می‌کنم کار خوبی شده است.

این خواننده همچنین توضیح داد: آلبوم بعدی که هنوز نامی‌برای آن انتخاب نکرده ام کاملا به صورت الکترونیک و ریتمیک تولید شده است. این آلبوم برخلاف کارهای همیشگی من که به صورت پاپ کلاسیک و آرام بوده به صورت ریتمیک ساخته شده است اما آلبوم سوم یک کار ارکسترال است که دو اثر از کارهای قدیمی‌زنده یاد ناصر چشم آذر و اشعار اهورا ایمان، بابک صحرایی و سایر دوستان ترانه سرایم استفاده کرده ام.

حامی‌در پایان گفتگوی خود با خبرگزاری صبا درباره اجراهای آینده خود گفت: امسال با همکاری دوستانم نیما مسیحا و رضا تاجبخش کنسرت مشترکی را طی چهار سانس اجرا کردیم. در ادامه برنامه‌ر‌یزی ما برای استمرار اجرای آن کنسرت است اما به دلیل اینکه این کنسرت را به صورت مشترک اجرا می‌کنیم، من ترجیح می‌دهم تا ابتدا به صورت مستقل اجرای کنسرتی داشته باشم و بعد از آن دوباره با اجرای کنسرت مشترک روی صحنه بروم .

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر