کد خبر: 120381
A

خانم رهنما با شوهر پولدار در خارج از ایران زندگی می کنی و به زخم مردم نمک می پاشی؟!

در چند روز گذشته بهاره رهنما با انتشار فیلمی در صفحه مجازی خود خطاب به مردم گفته است: "هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند زندگی خوبی داشته باشد به نظرم آدم بی‌دست و پایی است" مردم در مشکلاتشان از بی‌پولی و گرانی گرفته تا بیماری‌های مختلف و... که بخش اعظم آن حاصل مدیریت ناکارآمد مسئولان است، غرق هستند آنقدر که متوجه نمی‌شوند شب و روزشان چگونه سپری شده است. حالا در این شرایط یک نفر بخواهد با حرف‌های سطحی و با پز دادن مال و اموالش به آن‌ها، نمک به زخم‌شان بپاشد و آن‌ها را بی‌دست و پا خطاب کند، به دور از اخلاق و بی‌انصافی است. همگان به خوبی می دانند

خانم رهنما با شوهر پولدار در خارج از ایران زندگی می کنی و به زخم مردم نمک می پاشی؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اظهارات اخیر بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون با واکنش های متفاوتی روبرو شده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛در چند روز گذشته بهاره رهنما با انتشار فیلمی در صفحه مجازی خود خطاب به مردم گفته است: "هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند زندگی خوبی داشته باشد به نظرم آدم بی‌دست و پایی است"  آفتاب یزد در این باره نوشت:مردم در مشکلاتشان از بی‌پولی و گرانی گرفته تا بیماری‌های مختلف و... که بخش اعظم آن حاصل مدیریت ناکارآمد مسئولان است، غرق هستند آنقدر که متوجه نمی‌شوند شب و روزشان چگونه سپری شده است. حالا در این شرایط یک نفر بخواهد با حرف‌های سطحی و با پز دادن مال و اموالش به آن‌ها، نمک به زخم‌شان بپاشد و آن‌ها را بی‌دست و پا خطاب کند، به دور از اخلاق و بی‌انصافی است.

  متاسفانه این حقیقتی است که خانم بازیگر یعنی بهاره رهنما آن را رقم زده است. او که این روزها در ترکیه به سر می‌برد طی یک لایو اینستاگرامی حرف‌هایی را بر زبان رانده که تاسف‌آور است. بهاره رهنما گفته است: «از ۱۷ سالگی کار کردم و ۳۰ سال زحمت کشیدم که الان آسایش مالی دارم هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند زندگی خوبی داشته باشد به نظرم آدم بی‌دست و پایی است».
 
جای شکرش باقی است که ایشان از نظر مالی تامین است، اما خانم رهنما! قطعا حقوق بازیگری و داشتن همسری متمول در این رفاهی که شما از آن دم می‌زنید بی‌تاثیر نیست. لیکن به خوبی می‌دانید کارگری که روزانه بیش از ۸ ساعت و بیش از توانش کار می‌کند ولی حقوق کمی دریافت می‌کند آنهم در این اوضاع آشفته گرانی و باری به هرجهت، حتی اگر بخواهد بیش از ۳۰ سال هم کار کند باز هم نمی‌تواند آن رفاهی که شما از آن صحبت می‌کنید را برای خود و خانواده‌اش تامین کند.
پس بهتر است که با همان رفاه و آسایشی که در اختیار دارید، روزگار بگذرانید و با حرف‌هایتان نمک به زخم این مردم دردکشیده نپاشید.
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر