کد خبر: 122860
A
حجت اشرف زاده:

چطور زمان انتخابات ساز و موسیقی خوب است؟

حجت اشرف زاده خواننده آهنگ «وطنم» در واکنش به اظهارات اخیر «نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم» به دیده بان ایران گفت: مملکت برای همه مردم ایران است با همه سلیقه‌ها! ایشان به چه حقی می‌آید چنین اظهارات تفرقه‌اندازی را عنوان می‌کند؟ ما در کشور خود می‌مانیم، ساز هم می‌زنیم کسی هم نمی‌تواند ما را از وطن‌مان بیرون کند. گردن‌مان را هم بزنند ما پشت مردم‌ممان ایستاده‌ایم.

چطور زمان انتخابات ساز و موسیقی خوب است؟

حجت اشرف‌زاده، خواننده سرشناس کشورمان در گفت وگو با خبرنگار دیده بان ایران گفت: اولاً که مملکت ملک پدر نه این نماینده و نه هیچکس دیگر نیست که بیاید بگوید که چه کسی حق دارد در کشور زندگی کند و چه کسی حق ندارد. این آقا مالک ملک پدری‌اش نیست که بگوید هر کی نمی‌خواهد از ایران برود! اینجا مملکت ماست خانه ماست هیچکس نمی‌تواند ما را از خانه‌یمان بیرون کند.

 

وی در ادامه افزود: مملکت برای همه مردم ایران است با همه سلیقه‌ها! ایشان به چه حقی می‌آید چنین اظهارات تفرقه‌اندازی را عنوان می‌کند؟ ما در کشور خود می‌مانیم، ساز هم می‌زنیم کسی هم نمی‌تواند ما را از وطن‌مان بیرون کند. گردن‌مان را هم بزنند ما پشت مردم‌ممان ایستاده‌ایم.

 

این خواننده  با تاکید بر این موضوع که مملکت قانون دارد، خاطرنشان کرد: این مملکت قانون دارد، ما ذیل همین قانون مجوز گرفتیم و کنسرت برگزار کردیم. این آقا در جایی نشسته‌اند که در آن‌جا قانون وضع می‌کنند اما آنقدر بی‌سواد است که نمی‌داند همین قانون به خواننده‌ها مجوز داده است!

 

اشرف‌زاده خطاب به کاظم موسوی گفت: آقای نماینده! شما به همین قانونی که خودتان وضع کردید هم پایبند نیستید! واقعا باید به حال این جماعت تاسف خورد. این آقا در جایی نشسته‌اند که در آن‌جا قانون وضع می‌کنند اما آنقدر بی‌سواد است که نمی‌داند همین قانون به خواننده‌ها مجوز داده است!  

 

وی در ادامه با اظهار اینکه همین الان هم موزیسین‌های سازهای خود را به صورت قاچاق دریافت می‌کنند، گفت: در خصوص ممنوعیت ورود آلات موسیقی هم باید بگویم که هیچکس و البته این آقایان نمی‌توانند مانع از ورود آلات موسیقی به کشور شوند. همین الان هم دوستان موزیسین ما از طریق قاچاق به آلات موسیقی دست پیدا می کنند.

 

اشرف زاده در ادامه گفت: تا کی با برخورد سلبی می‌خواهند مردم را از حقشان محروم کنند؟ مگر ممنوعیت ماهواره جواب داد؟ آقایان هنوز متوجه این قضیه نیستند که با چماق نمی‌شود مردم را از چیزی منع کرد. موسیقی بخش بزرگی از اتفاقات و نیاز اساسی یک جامعه است.

 

این خواننده تاکید کرد: با برخورد سلبی و چماق دست گرفتن نمی‌توان کسی  را از گوش دادن، نواختن و حتی خواندن منع کنند. با حرف این آقایان نه مردم ساز و موسیقی را کنار می‌گذارند و نه هنرمند از این بی عدالتی ساکت می‌ماند.

 

اشرف‌زاده با تاکید بر شرایط بد معیشتی موزیسین‌ها گفت: بسیاری از هنرمندان در این دو سال کرونا وضعیت بسیار بدی به لحاظ معیشتی داشتند طوری که به نان شب‌شان محتاج بودند اما ساز  را رها نکردند.

 

وی در ادامه افزود: چطور زمان انتخابات و یا مواقعی که به شور و اشتیاق مردم نیاز دارید، ساز و موسیقی خوب است اما الان ساز و و موسیقی به صلاح نیست؟!

 

این خواننده در پایان اظهار کرد: من برای این نماینده بسیار متاسف هستم که بخش عظیمی از مردم ایران را نادیده گرفته و به آن‌ها بی محلی می‌کند البته بی محلی این آقای نماینده زیاد برای ما اهمیتی ندارد. امثال چنین نماینده‌ای اصلا به خواسته ها و نیازهای روحی مردم جامعه‌شان اهمیت نمی‌دهند و نگاه‌شان کاملا تک بعدی است. امیدوارم یک روزی همه این نفرت‌ها به عشق و دوستی میان مردم ایران تبدیل شود.

منبع: دیده بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر