کد خبر: 123270
A

انتقاد کیهان از حضور «بیژن بیرنگ» در صداوسیما: چرا این ارائه دهنده تصویر سیاه از کشور را به رسانه ملی دعوت کردید؟

روزنامه کیهان در یادداشتی از اظهارات اخیر کارگردان معروف سینما و تلویزیون درباره شرایط کشور به شدت انتقاد کرد.

انتقاد کیهان از حضور «بیژن بیرنگ» در صداوسیما: چرا این ارائه دهنده تصویر سیاه از کشور را به رسانه ملی دعوت کردید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در یادداشتی از اظهارات اخیر کارگردان معروف سینما و تلویزیون درباره شرایط کشور به شدت انتقاد کرد.

 

این روزنامه نوشته است: برنامه ساز تلویزیون که بابت سالها برنامه ‌سازی و امید دادن‌، از مردم عذرخواهی کرده بود؛ به شبکه نسیم رفت و خاطره تعریف کرد!

بیژن بیرنگ که چند روز پیش ضمن ارائه تصویری سیاه از کشور، بابت امید دادن به مردم عذرخواهی کرده بود، در کمال تعجب به تلویزیون رفت و در برنامه چهل تیکه، خاطره‌گویی کرد!

بیرنگ اولین فردی نیست که؛ نسبت به رسانه ملی اصطلاحاً «با دست پس می‌زند، با پا پیش می‌کشد»! قبلا نیز بودند هنرمندان یا هنرمندنمایانی که علیه رسانه ملی موضع‌گیری کردند اما به محض پیشنهاد کار، باز هم به سمت تلویزیون دویده‌اند!

یکی از همین افراد گفته بود اگر کلاه من در جام‌جم هم بیفتد؛ نمی‌روم تا آن را بردارم!» اما همین فرد چند سال است که برنامه ثابت روزانه و هفتگی در جام جم اجرا می‌کند!

در بی‌صداقتی بیرنگ نیز همین بس که هنوز دو هفته‌ای از موضع‌گیری عجیب‌اش نگذشته که ناگهان در قاب شبکه نسیم تلویزیون ظاهر و به خاطره بازی مشغول می‌شود.

طی روزهای اخیر بیژن بیرنگ، کارگردان سریال‌های «همسران» و «خانه سبز» در سخنانی قابل تامل گفته بود: به مردم امید واهی دادیم؛ همان موقع عده‌ای به ریش ما می‌خندیدند؛ داشتند چمدان‌هایشان را پر می‌کردند تا از مملکت بروند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر