کد خبر: 125499
A

ویروس کرونا در فضای بسته سالن جشنواره فیلم فجر منتقل نمی شود، اما در استادیوم آزادی منتقل می شود؟!

در آستانه شیوع گسترده و بی‌رحمانه‌تر «اُمیکرون»، ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شرایطی دوباره بازی فوتبال تیم ملی را بدون تماشاگر کرده که به موازات همین رقابت، جشنواره فیلم فجر در حال برگزاری است و سینماها تب‌وتاب بسیار بیشتری در مقایسه با ماه‌های قبل دارند.

ویروس کرونا در فضای بسته سالن جشنواره فیلم فجر منتقل نمی شود، اما در استادیوم آزادی منتقل می شود؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در آستانه شیوع گسترده و بی‌رحمانه‌تر «اُمیکرون»، ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شرایطی دوباره بازی فوتبال تیم ملی را بدون تماشاگر کرده که به موازات همین رقابت، جشنواره فیلم فجر در حال برگزاری است و سینماها تب‌وتاب بسیار بیشتری در مقایسه با ماه‌های قبل دارند.

مراسم جشنواره فیلم این روزها در برج میلاد در حال برگزاری است و در سالن مربوطه که پوشیده است و احتمال سرایت ویروس کرونا بسیار هم زیاد است، 700 نفر می‌توانند حضور داشته باشند. این حضور 700 نفری حداقلی است و کیست که نداند اغلب این عدد بسیار بیشتر هم می‌شود. اینها بدون درنظرگرفتن همایش‌های سینمایی است که در حاشیه همین مراسم برگزار می‌شود. در کنار این مورد، نمایش فیلم‌های مربوطه در سینماهای مختلف را هم باید در نظر گرفت. ادعا می‌شود که بلیت‌فروشی در سینماها 50 درصدی است؛ ولی خیلی خوش‌بینانه است اگر باور شود چنین درصدی در همه سینماها رعایت می‌شود.

حال پرسش تکراری جامعه فوتبال همان همیشگی است: چطور ویروس کرونا در سینماها و سالن‌های سرپوشیده جشنواره منتقل نمی‌شود و فقط روی سکوهای ورزشگاه و در زمان مسابقه فوتبال به بقیه سرایت می‌کند؟ آیا بدن سینمایی‌ها و علاقه‌مندان به سینما مقاوم‌تر از بدن فوتبالی‌ها و علاقه‌مندان به فوتبال است؟ اگر چنین باشد که مبحثی نوین در عرصه پزشکی باید پایه‌گذاری شود و افتخارش به ایرانی‌ها برسد!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر