کد خبر: 128387
A

وزیر ارشاد: اجازه ندادیم فیلم‌های سیاه وارد جشنواره فجر شود / به برخی فیلم ها اعلام کردیم تا اشکالات موجود را اصلاح نکنند، اجازه اکران نخواهند گرفت

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشبختانه فیلم‌های مناسبی را در جشنواره فیلم فجر امسال داشته‌یم و اجازه ندادیم فیلم‌های سیاه وارد این جشنواره شود.

وزیر ارشاد: اجازه ندادیم فیلم‌های سیاه وارد جشنواره فجر شود / به برخی فیلم ها اعلام کردیم تا اشکالات موجود را اصلاح نکنند، اجازه اکران نخواهند گرفت

به گزارش  سایت دیده بان ایران؛ محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در آغاز سده جدید شمسی و در گام دوم انقلاب اسلامی باید به «تحول» که کلیدواژه رهبر معظم انقلاب در انتصابات گوناگون است، برسد و برای رسیدن به تحول، تلاش خود را آغاز کرده ایم.

وی بیان کرد: در بخش‌های گوناگون وزارت فرهنگ و ارشاد برای رسیدن به تحول و اهدافی که مأمور به آن هستیم، تغییراتی را آغاز کرده و انجام داده‌ایم تا شاهد برخی مسائل مشکل داری که تاکنون با آن مواجه بوده‌ایم، نباشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنم که به اذن خدای متعال، قطعا مشکلات موجود را اصلاح خواهیم کرد؛ بنده با علم کامل به این موضوعات، وارد این وزارتخانه شده و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا رویه موجود را اصلاح نماییم و به فضایی پاک و اسلامی برسیم.

اسماعیلی تصریح کرد: خوشبختانه فیلم‌های مناسبی را در جشنواره فیلم فجر امسال داشته‌یم و اجازه ندادیم فیلم‌های سیاه وارد این جشنواره شود؛ البته برخی از فیلم‌ها نیز دارای اشکالاتی بود که به آنان اعلام شده تا اشکالات موجود را اصلاح نکنند، اجازه اکران نخواهند گرفت.

وی ادامه داد: تولید فیلم خوب در موضوعات گوناگون جزو برنامه های ماست و تولیدات خوبی در این زمینه آغاز شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتصابات ما در وزارت فرهنگ و ارشاد بر اساس آرمان‌های انقلابی است و افرادی را انتخاب کرده و خواهیم کرد که بتوانیم به اهداف انقلاب نزدیک‌تر شویم‌.

اسماعیلی افزود: مسائل دشواری در این مسیر وجود دارد که نیازمند همکاری و همیاری حوزویان محترم است تا بتوانیم شاهد تحول در فرهنگ و ارشاد اسلامی باشیم.

وی بیان کرد: به مسئولان ارشد وزارتخانه هم اعلام کرده ام که ما یک ریال به جریان معاند انقلاب که هیچ؛ جریانی که خروجی آن به سبد انقلاب اسلامی نریزد، کمک نخواهیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سؤال که در راستای جوانگرایی چه کارهایی انجام داده اید، افزود: معاون استان های بنده در وزارتخانه، جوانی متولد سال 1365 است و برای انتصابات استانی نیز جوانگرایی را مدنظر قرار داده ایم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوعات گوناگون، تفاهم نامه های بسیاری را با نهادها و مراکز گوناگون به امضا رسانده تا شاهد تولیدات مناسبی در عرصه های گوناگون باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر