کد خبر: 129651
A

حجازی فر: تعدادی از همرزمان شهید باکری در راه ساخت فیلم «موقعیت مهدی» سنگ اندازی کردند

هادی حجازی‌فر کارگردان و بازیگر فیلم «موقعیت مهدی»در گفت وگویی به انتقاد از همرزمان شهید مهدی‌باکری پرداخت که در زمان ساخت فیلم نه تنها او را همراهی نکردند بلکه در مسیر تولید سنگ اندازی هم کردند.

حجازی فر: تعدادی از همرزمان شهید باکری در راه ساخت فیلم «موقعیت مهدی» سنگ اندازی کردند

به گزارش دیده بان ایران؛ به تازگی ویدیویی از هادی حجازی‌فر در فضای مجازی وایرال شده که درآن این کارگردان و بازیگر به تندی از برخی همرزمان شهیدباکری انتقاد کرده است. اودر این گفت وگو با صراحت اعلام کرده که برخی نیروهای شهید باکری در زمان ساخت فیلم نه تنها با او همکاری نکرده اند بلکه در مسیر کار هم سنگ اندازی کرده‌اند. حجازی‌فر دلیل این سنگ اندازی‌ها را اینطور توضیح داده و گفته: «بعدها متوجه شدم که چرا آنها سنگ اندازی می کنند برای اینکه می خواستند ببینند که درباره‌شان در فیلم چه گفته شده و کجای کار هستند. البته بی انصافی نکنم در این بین افرادی مثل پورجمشیدیان هم بودند که از هیچ کمکی دریغ نکرد. او هم همرزم مهدی‌باکری بود،اما در طول ساخت فیلم یکبار از من درباره کار نپرسید و نگفت من کجای کار هستم.»

حجازی فر در بخش دیگری از این گفت‌وگو عنوان کرده که بازیگر بودنش به او برای به سرانجام رسیدن «موقعیت مهدی» کمک شایان توجهی کرده است : «من با پررویی ایستادم و فیلم را به آخر رساندم. واقعا در این مسیر بازیگر بودنم خیلی به من کمک کرد و باعث شد تا صدایم شنیده شود.»

فیلم « موقعیت مهدی» از هفدهم اسفندماه به عنوان یکی از فیلم های اکران نوروز روی پرده رفت. این فیلم هم اکنون با فروش بالای هفت میلیارد تومان دومین فیلم پرفروش اکران نوروزی است. این فیلم از دل سریالی با عنوان «عاشورا» تدوین شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر