کد خبر: 130157
A

الهام کردا: فکر می‌کنم مخاطبان «ساخت ایران» را دوست دارند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اساسا ساخت ایران به این دلیل برایم جالب بود که فکر می‌کردم مخاطبان منتظرش هستند و دوست دارند آن را ببینند. الان هم همین نظر را دارم و فکر می‌کنم به دلیل دو فصل قبل ساخت ایران و اتفاق موفقی که برایش افتاده این اتفاق در این فصل هم ادامه دار خواهد بود و مخاطب‌ها منتظر آن هستند که ببینند

الهام کردا: فکر می‌کنم مخاطبان «ساخت ایران» را دوست دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ الهام کردا بازیگر سریال «ساخت ایران 3»در مورد نقشش در این سریال گفت: در حقیقت نقشه ریختن برای رسیدن به آن چیزی که چند کاراکتر اصلی سریال به دنبالش هستند به عهده کاراکتر من است که می‌توان گفت به عنوان مغز متفکر عمل می‌کند. دورتر می‌ایستد و به بقیه می‌گوید چه کاری انجام بدهند و کجا بروند و چگونه صحبت کنند و به گونه‌ای مسیر و راه را برای آن‌ها علامت گذاری می‌کند.

وی در مورد مهم‌ترین چالش در ساخت ایران 3 افزود: مهم‌ترین چالش آن این است که کمدی است. البته که من تئاتر کمدی کار کرده بودم ولی به دلیل تمام چالش‌هایی که در کار تصویر برای کمدی کار کردن خانم‌ها وجود دارد، می‌تواند برای من هم چالش برانگیز باشد. اساسا کمدی در ایران به شکلی که برای آقایان نوشته می‌شود، برای خانم‌ها نوشته نمی‌شود و عموما از خانم‌ها می‌خواهند که جدی بازی کنند. من در کنار بقیه بازیگرانی که کمدی بازی می‌کردند و اساسا آدم‌های بامزه و جالبی بودند باید جدی بازی می‌کردم و این بزرگ‌ترین چالش بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: هر کار و کاراکتری را که فکر کنم خوب و جالب است و می‌توانم یک تجربه جدید به دست بیاورم قطعا به عنوان بازیگر به سمت آن می‌روم. ولی اصلا اینگونه نیست که بخواهم همیشه جدی بازی کنم. اتفاقا به نظرم کمدی بازی کردن خیلی سخت و شیرین و جذاب است. بازیگر کارش بازیگری است و باید در هر جایی و در هر مدیومی با توجه به شرایط آنجا بتواند کاراکتری که به آن سپرده شده است را بازی و ایفای نقش کند ولی حتما تفاوت‌هایی دارند.

کردا خاطر نشان کرد: اساسا ساخت ایران به این دلیل برایم جالب بود که فکر می‌کردم مخاطبان منتظرش هستند و دوست دارند آن را ببینند. الان هم همین نظر را دارم و فکر می‌کنم به دلیل دو فصل قبل ساخت ایران و اتفاق موفقی که برایش افتاده این اتفاق در این فصل هم ادامه دار خواهد بود و مخاطب‌ها منتظر آن هستند که ببینند یا حداقل من دوست دارم که اینگونه فکر کنم.

بازیگر ساخت ایران در مورد هم بازی شدن با مرحوم عزت الله مهرآوران گفت: من آخرین باری که ایشان را دیدم خیلی کوتاه در جای دیگری قبل از رفتنشان بود ولی فقط می‌توانم بگویم که جای ایشان خیلی خالی است. به نظرم آخرین نفری بود که می‌توانستم به نبودنش فکر کنم.

 

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر