کد خبر: 130627
A

ماجرای قطع همکاری نوید محمدزاده با « ابوالفضل کاهانی» چیست؟

ابوالفضل کاهانی بازیگر، نمایشنامه‌نویس و مستندساز و برادر عبدالرضا کاهانی کارگردان شناخته شده سینما در روزهای اخیر متهم به مسائلی شده که مرتبط به جنبش «می‌تو» و انتشار بیانیه اعتراض‌آمیز زنان سینماگر علیه خشونت و آزار جنسی در سینما بوده است.

ماجرای قطع همکاری نوید محمدزاده با « ابوالفضل کاهانی» چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین لامعی، ‌‌منتقد سینما در اینستاگرام خود نوشت که ابوالفضل کاهانی اینستاگرام را ترک کرد. این در حالیست که صفحه شخصی او در دسترس نیست. ابوالفضل کاهانی بازیگر، نمایشنامه‌نویس و مستندساز و برادر عبدالرضا کاهانی کارگردان شناخته شده سینما در روزهای اخیر متهم به مسائلی شده که مرتبط به جنبش «می‌تو» و انتشار بیانیه اعتراض‌آمیز زنان سینماگر علیه خشونت و آزار جنسی در سینما بوده است. جنایت بی‌دقت ساخته شهرام مکری آخرین حضور کاهانی به عنوان بازیگر روی پرده سینماست که اکران آنلاین آن نیز به تازگی شروع شده است.

در ادامه واکنش سینماگران، نوید محمدزاده که تا کنون واکنشی به این کارزار در جامعه سینمایی نشان نداده بود  از آن حمایت کرد. محمد زاده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به نشان حمایت از بیانیه اعتراض‌آمیز زنان سینماگر در برابر خشونت و آزار جنسی   را  @me_too_movement_iran استوری کرد. 

لامعی در این باره نیز خبر داد که نوید محمدزاده که قرار بود با ابوالفضل کاهانی در یک پروژه نمایشی همکاری کند قطع همکاری کرده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر