کد خبر: 131216
A

مسعود ده‌نمکی: نادر جان می‌دانم از امشب پوسترهایت را فراوان چاپ خواهند کرد، حیف که به صبر و سکوتم فراخواندی!/ از کسانی گفتی که به اسم نوانقلابی‌گری از روی ما رد شده‌اند

مسعود ده‌نمکی، در متنی خطاب به زنده‌یاد نادر طالب‌زاده نوشت می‌گفتی چک دست کسانی است که خودمان دسته‌چک دستشان دادیم اما به اسم نوانقلابی‌گری از روی ما رد شدند، حیف که به صبر و سکوتم فراخواندی وگرنه گفتنی‌ها بسیار است

مسعود ده‌نمکی: نادر جان می‌دانم از امشب پوسترهایت را فراوان چاپ خواهند کرد، حیف که به صبر و سکوتم فراخواندی!/ از کسانی گفتی که به اسم نوانقلابی‌گری از روی ما رد شده‌اند

به گزارش دیده بان ایران؛ مسعود ده‌نمکی، در متنی خطاب به زنده‌یاد نادر طالب‌زاده نوشت می‌گفتی چک دست کسانی است که خودمان دسته‌چک دستشان دادیم اما به اسم نوانقلابی‌گری از روی ما رد شدند، حیف که به صبر و سکوتم فراخواندی وگرنه گفتنی‌ها بسیار است.

 

 مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینما با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش خطاب به زنده‌یاد نادر طالب‌زاده، مستندساز و مجری تلویزیون که شامگاه گذشته، جمعه نهم اردیبهشت در ۶۹ سالگی درگذشت، چنین نوشت:

«نادر جان !

می‌دانم از امشب پوسترهایت را فراوان چاپ خواهند کرد و برایت کلیپ‌ها و مستندها خواهند ساخت اما از غصه‌های این سال‌های آخر تو نخواهند گفت.

از بی‌مهری‌های کسانی که تو برایشان نردبان فراهم کردی. از حرف‌های درگوشی که بارها برایم گفتی و مرا هم به صبوری دعوت کردی.

از اینکه می‌گفتی مسعود جان! نسل جنگ‌ چیز دیگری بود و تکرارنشدنی است و از همسنگران امروز باید به اندازه فهم‌شان توقع داشت.

می‌گفتی چک دست کسانی است که خودمان دسته‌چک دستشان دادیم اما به اسم نوانقلابی‌گری از روی ما رد شده‌اند .کاری که ما با نسل خودمان و سیدمرتضی آوینی نکردیم.

می‌دانم درست مثل شهید آوینی همان‌ها که خون به جگرش کردند و برایش مرثیه خواندند برای تو هم همان‌ها که قلبت را آزردند سیاهپوش خواهند شد.

حیف که به صبر و سکوتم فراخواندی وگرنه گفتنی‌ها بسیار است.

عزت و ذلت دست خداست نادر جان. سلام مرا هم به امام و شهدا برسان و بگو رفقای قدیمی در راه هستند.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر