کد خبر: 131489
A

وحید جلیلی: «مکتب حاج نادر» حاج قاسم‌ها و آوینی‌ها را پروراند / طالب زاده یک شهید است

وحید جلیلی قائم مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی تاکید کرد: طالب‌زاده یک شهید، شاهد، گواه و حجت بر همه ما است. او دیگر شخصیت نیست، بلکه یک شاخص است. باید از «مکتب حاج نادر» حرف زد، همان مکتبی که حاج قاسم‌ها و آوینی‌ها را پروراند و باید این مکتب را تکثیر کنیم.

وحید جلیلی: «مکتب حاج نادر» حاج قاسم‌ها و آوینی‌ها را پروراند / طالب زاده یک شهید است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  وحید جلیلی قائم مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی عصر امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم نادر طالب زاده در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) مشهد اظهار کرد: مرحوم طالب‌زاده دغدغه شکوفایی جوانان را داشت و به شکوفایی انقلاب کمک می‌کرد.

به نوشته فارس، وی افزود: مرحوم طالب‌زاده زندگی دراماتیک و سرشار از اطلاع داشت. اگر نویسندگان همت کنند، در رابطه با زندگی ایشان می‌شود ده‌ها رمان نوشت.

جلیلی خاطرنشان کرد: تقوا و استقامت از ویژگی‌های بارز شخصیت او بود؛ ایشان از همه چیز در زندگی برخوردار بودند بدون هیچ کمبودی، با بهترین تحصیلات. اما خلأ معنوی غرب بود که باعث شد به سمت انقلاب، وحی و ولایت بیاید.

وی تاکید کرد: طالب‌زاده یک شهید، شاهد، گواه و حجت بر همه ما است. او دیگر شخصیت نیست، بلکه یک شاخص است. باید از «مکتب حاج نادر» حرف زد، همان مکتبی که حاج قاسم‌ها و آوینی‌ها را پروراند و باید این مکتب را تکثیر کنیم.

قائم مقام رئیس رسانه ملی در امور فرهنگی خاطرنشان کرد: وی انسانی سنتی بود. نمازهایش حال خوبی داشت. به شدت سنتی و اهل تهجد بود.

وی افزود: مرحوم طالب‌زاده در راهبرد فرهنگی نگاه متفاوتی داشت و در عین حال این تهدیدها را عمیقأ می‌شناخت، به شدت آدم فرصت‌محوری بود و برای فرصت‌هایی که در بین جوانان بود، دغدغه شکوفایی آنان را داشت، به شکوفایی انقلاب کمک می‌کرد و حجت بزرگ ما در برابر ریزش‌ها است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر