کد خبر: 131672
A

فیلمبرداری فیلم کوتاه «ننه خُضَیره» به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم کوتاه «ننه خُضَیره» به کارگردانی سعید کریمی و تهیه کنندگی بِهسا صابری به پایان رسید.

فیلمبرداری فیلم کوتاه «ننه خُضَیره» به پایان رسید

به گزارش دیده بان ایران؛ فیلم کوتاه «ننه خُضَیره» به نویسندگی و کارگردانی سعید کریمی و با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با پایان فیلمبرداری ، وارد مراحل فنی شد و به زودی آماده پخش می شود .

سعید کریمی کارگردان فیلم «ننه خُضَیره» اظهار کرد: هرگز نباید از حماسه مقاومت یک ملت غافل شویم ،جنگ هیچ گاه تصویر زیبایی از خود به جا نمیگذارد ، در این میان دفاع از ناموس و وطن مورد ستایش تمام جوامع بشری بوده و هست ، قصه ننه خضیره یکی از هزاران ماجرای غم انگیز در تاریخ جنگ های بشری است، روایت زنی که تا پای جان زنانه جنگید.

3

وی در ادامه گفت: هدف از ساخت این اثر برای من به تصویر کشیدن اتفاقات ناگوار جنگ و در پی آن آسیب های فراوان به انسانهای مواجه با این عمل ناپسند و در نهایت تاثیر بر انسانهای عصر حاضر است ، امید بر اینکه صلح در تمامی جهان برقرار شود.

او همچنین افزود: در اینجا باید از حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا افتخاری مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کنم که در تولید این اثر به ما کمک ویژه ای کردند.

سعید کریمی در پایان خاطرنشان کرد: ننه خضیره روایتگر قصه زنی است که در یکی از روستاهای هویزه برای انتقام از کسانی که به عروس و خانواده اش تجاوز کرده بودند، نانی را می پزد و درون آن زهر میریزد و عراقیها مجبورش میکنند از نانی که پخته بخورد و او هم برای اینکه شک نکنند، اول خودش میخورد و اینگونه بود که حماسه ننه خضیره شکل گرفت.

4de296b8-a855-436c-8de0-d5b4cd85c0d8

در این فیلم بازیگرانی همچون شاناز خلفی ، سیدجاسم موسوی ، مرتضی قراغانی ، غزال انصاری ،سحر کرمپور ، حمیدرضا قراغانی و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از : تهیه کننده : بِهسا صابری، نویسنده و کارگردان : سعید کریمی، مدیر تولید : فرهاد مصباح، مدیر فیلمبرداری : علیرضا دهقان، مدیر صدابرداری : میلاد فتوحی، مدیر گریم : فرشاد تندنویس، طراح صحنه ؛ امیر بهبودنیا، دستیار کارگردان : بهسا صابری، بازیگردان : اکبر آیین، منشی صحنه : سیدمسعود روستا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر