کد خبر: 132290
A

احترام برومند: تلویزیون باید بی‌طرف و کاملاً در خدمت مردم باشد نه اینکه به قدرت وابسته باشد

گوینده و مجری پیشکسوت تلویزیون گفت: تلویزیون باید بی‌طرف بوده و به هیچ قدرتی وابسته نباشد و به طور کامل در خدمت مردم باشد.

احترام برومند: تلویزیون باید بی‌طرف و کاملاً در خدمت مردم باشد نه اینکه به قدرت وابسته باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ احترام برومند گوینده و مجری پیشکسوت تلویزیون درباره علت کم‌کاری‌این روزهای خود اظهار کرد: اگر بخواهم شفاف بگویم دلیل کار نکردن من این است که پیشنهاد کار ندارم. در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که شبکه‌های نمایش خانگی بیشتر آقایان را به کار می‌گیرند و تلویزیون نیز بیشتر از جوانان استفاده می‌کند و شاید دلیلی وجود ندارد که از امثال من استفاده کنند.

برومند تاکید کرد: مسئولین بیشتر حواسشان به پیشکسوت‌ها باشد، مدیران باید از آنها دعوت کنند و آنها را به کار بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به نقاط ضعف تلویزیون گفت: الان دیگر مانند گذشته نیست، تلویزیون دارای شبکه های متعددی شده است، همچنین دارای حجم گسترده‌ای از وسایل ارتباطات جمعی هستیم و به نوعی عرصه رقابت بالا رفته است.

مجری و بازیگر پیشکسوت تلویزیون افزود: توصیه من به صدا و سیما این است که باید بسیار مراقب بزرگنمایی‌ها و طرح مسائل کذب در تلویزیون باشند.
وی افزود: من از تلویزیون کشورم انتظار دارم که آنچه که به مردم می‌گوید جز صداقت و حقیقت نباشد و من فکر می کنم نقطه ضعف صدا و سیما این است که متاسفانه مدیران در تلاشند مسائل را آن گونه که می‍‌خواهند نشان دهند.

وی تاکید کرد: این نقطعه ضعف در شبکه‌های فارسی زبان خارجی نیز دیده می‌شود که خب ما توقعی جز این از آنها نداریم و امری طبیعی است ولی تلویزیون مملکت خودمان باید بی‌طرف بوده و به هیچ قدرتی وابسته نباشد و به طور کامل در خدمت مردم باشد اما چنین نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر