کد خبر: 137361
A

چراغ سبز وزیر ارشاد برای اکران فیلم‌های سینمایی با بازی «نوید محمدزاده»

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در مواجهه با پرسشی مبنی بر سرنوشت فیلم‌های سینمایی با بازی نوید محمدزاده گفت: چون نمایش فیلم متعلق به تهیه کننده و مجموعه عوامل فیلم تا سینمادارها می شود بنابراین نگاه کلی ما این است که محرومیت های احتمالی هنرمندان به اصل مجموعه ساخته شده ضربه نزند.

چراغ سبز وزیر ارشاد برای اکران فیلم‌های سینمایی با بازی «نوید محمدزاده»

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا با وجود ممنوع الکار بودن نوید محمدزاده، دو فیلم مرتبط با این بازیگر اکران می‌شود یا خیر؟ تصریح کرد: تلاش ما این بوده که محرومیت‌های احتمالی بازیگران به اکران و نمایش یک فیلم ضربه و لطمه‌ای نزند از این رو به همکاران سینمایی هم این توصیه را کرده‌ و خواهم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال تاکید کرد: چون نمایش فیلم متعلق به تهیه کننده و مجموعه عوامل فیلم تا سینمادارها می شود بنابراین نگاه کلی ما این است که محرومیت های احتمالی هنرمندان به اصل مجموعه ساخته شده ضربه نزند.

وی اظهار داشت: به موضوع لطمه نخوردن مجموعه‌های نمایشی در صورت محرومیت احتمالی هنرمندان مقید هستم و در این زمینه به دوستان سینمایی نیز تذکر داده و توصیه های لازم را خواهم کرد.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر