کد خبر: 138427
A
وزیر ارشاد:

شاخص‌های رشد در هنرهای نمایشی بسیار امیدبخش است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،ضمن حضور یافتن در رویداد تئاتر «صاحبدلان»، از رونق گرفتن هنرهای نمایشی کشور در یک سال گذشته و استقبال مخاطبان از اجراهای روی صحنه ابراز خشنودی کرد.

شاخص‌های رشد در هنرهای نمایشی بسیار امیدبخش است

.به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، در هفته دولت با حضور در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر، به تماشای تعزیه در رویداد تئاتر «صاحبدلان» نشستند.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه این دیدار، با اشاره به رونق گرفتن اجرای آثار نمایشی و رشد آن در دولت سیزدهم، گفت: طبق گزارشی که معاونت هنری در هفته دولت منتشر و برای من ارسال کرده است، شاهد شاخص‌های رشد و رونق قابل توجهی در عرصه‌ هنرهای نمایشی هستیم، که این آمار بسیار خوشحال کننده و امیدبخش است و انشاالله در روزهای آتی رونق و استقبال از نمایش‌ها بیشتر خواهد شد.

وی همچنین درباره پیگیری و اجرایی شدنِ تعیینِ حریم مجموعه تئاتر شهر در هفته دولت گفت: با شهرداری در رابطه با حریم تئاتر شهر صحبت‌هایی شده است و امیدواریم به زودی موضوع حریم این مجموعه، حل و کارهای اجرایی آن شروع شود.

اسماعیلی در ادامه، درباره جایگاه رویداد تئاتر «صاحبدلان» در عرصه هنرهای نمایشی کشور توضیح داد: بسیار لذت بردم از تماشای مراسم تعزیه در رویداد فاخر تئاتر صاحبدلان که این شب‌ها در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان و هنر دوستان بود. انشاالله این رویداد، در ماه های آینده با مناسبت‌های مختلف ادامه خواهد یافت.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر