کد خبر: 140741
A

از ناتالی پورتمن تا نیکول کیدمن؛ قد و قامت واقعی بازیگران هالیوود چقدر است؟+عکس

بلندای قامت بازیگران در فیلم‌های مختلف همواره در حال تغییر است. اما این بازیگران در جهان واقعی چند سانتی‌متر هستند؟

از ناتالی پورتمن تا نیکول کیدمن؛ قد و قامت واقعی بازیگران هالیوود چقدر است؟+عکس

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ گاهی اوقات اتفاق می افتد که همه چیز یک بازیگر هالیوودی برای یک نقش عالی است به جز یک چیز: قد او.

در این حالت، فیلمسازان مجبورند از ترفندهای مختلفی استفاده کنند تا شخصیت های خود را طوری جلوه دهند که در فیلمنامه توصیف شده است؛ به عبارت دیگر قد آنها را بلند یا کوتاه می کنند.

رابرت دنیرو، The Intern

آن هاتاوی ۵ فوت و ۸ اینچ قد دارد و همبازی او رابرت دنیرو ۵ فوت و ۹ اینچ قد دارد. اما مشکل این بود که کاراکتر او در تمام طول فیلم کفش‌های پاشنه بلند می‌پوشید، بنابراین، در صحنه‌هایی که آن و رابرت با هم بودند، باید مانند عکس سمت راست که در اولین نمایش فیلم گرفته شده بود به نظر می‌رسیدند. اما به دلایلی نامعلوم، سازندگان فیلم به این نتیجه رسیدند که دنیرو باید بلندتر از هاتاوی در فیلم به نظر برسد.

مارگو رابی، فیلم Bombshell

نیکول کیدمن (۵ فوت و ۱۱ اینچ) و شارلیز ترون (۵ فوت و ۱۰ اینچ) از قد بلندترین بازیگران زن هالیوود هستند. بنابراین، جای تعجب نیست که همبازی‌های آنها اغلب قد بلندتر از آنچه واقعا هستند به نظر می‌رسند تا روی صفحه نمایش خوب به نظر برسند. و این دقیقا همان کاری است که سازندگان درام Bombshell با مارگو رابی، که ۵ فوت و ۶ اینچ قد دارد، کردند.

جود لاو، فیلم Genius

یکی دیگر از همبازی های نیکول کیدمن که باید از نظر قد “رشد” می کرد، جود لا بود. در زندگی واقعی، این بازیگر که ۵ فوت و ۱۰ اینچ قد دارد، تقریباً یک اینچ کوتاهتر از نیکول کیدمن است. اما در فیلم نابغه از او بلندتر به نظر می رسد.

رابرت دنیرو، فیلم The Irishman

در فیلم مرد ایرلندی، رابرت دنیرو (۵ فوت و ۹ اینچ) گانگستر واقعی زندگی فرانک شیران را به تصویر می کشد که قبلاً مردی درشت و قد بلند (۶ فوت و ۴ اینچ) بود. دنیرو برای شبیه شدن به شخصیت خود مجبور بود از سکوهای بلندی استفاده کند. به لطف اینها، این بازیگر بسیار بلندتر از همبازی های خود از جمله آل پاچینو (۵ فوت و ۶ اینچ) بود.

هلنا بونهام کارتر، فیلم Suffragette

هلنا بونهام کارتر ۵ اینچ کوتاهتر از همبازی خود در گروه سوفراژت کری مولیگان است. اما سازندگان فیلم موفق شدند اختلاف قد خود را کاهش دهند تا به حداقل برسد.

رونی مارا، Lion

در درام Lion، رونی مارا کوتاهتر از عشقش، Dev Patel به نظر می رسد. اما هنوز تفاوت قد آنها به اندازه زندگی واقعی قابل توجه نیست. در زندگی واقعی، قد پتل ۹ اینچ از رونی بلندتر است.

ناتالی پورتمن، فیلم Thor: Love and Thunder

ناتالی پورتمن و کریس همسورث یکی دیگر از زوج های روی پرده هستند که اختلاف قد قابل توجهی دارند. برای اینکه مطمئن شوند این دو بازیگر که به ترتیب ۵ فوت و ۳ اینچ و ۶ فوت و ۳ اینچ قد دارند، با هم خوب به نظر می رسند، مسیری را ساختند که یک پا از زمین فاصله داشت و پورتمن باید در طول صحنه هایشان با هم روی آن راه می رفت.

وودی هارلسون، سریال True Detective

ما نمی دانیم سازندگان سریال True Detective از چه ترفندهایی استفاده کرده اند، اما آنها توانستند تفاوت قد شخصیت های اصلی را یکسان کنند زیرا متیو مک کانهی ۵ فوت و ۱۱ اینچ قد دارد و قد وودی هارلسون ۵ فوت و ۹ اینچ است.

لئوناردو دی کاپریو، فیلم The Aviator

در طول فیلم، کیت بلانشت، که نقش شگفت انگیز کاترین هپبورن را بازی می کرد، بسیاری از لباس های زیبا را تغییر داد. و تقریباً همه آنها را با کفش های پاشنه بلند ست می کرد . شما می توانید آنها را به وضوح در برخی صحنه ها ببینید. کیت که ۵ فوت و ۸ اینچ قد دارد در کفش های پاشنه بلند باید تقریباً به اندازه لئوناردو دی کاپریو با قد ۶ فوت می بود.

۲ عکس بالا نشان می دهد که لئو باید کفش های تخت و بدون پاشنه بپوشد. قد شخصیت او، هوارد هیوز، ۶ فوت و ۴ اینچ بود. و همانطور که می دانیم مارتین اسکورسیزی به دلیل توجه به جزئیات مشهور است و در فیلم مرد ایرلندی نیز از این ترفند استفاده کرده است.

جیمز مک آووی، فیلم Becoming Jane

در زندگی واقعی، آن هاتاوی (۵ فوت و ۸ اینچ) و جیمز مک آووی (۵ فوت و ۹ اینچ) تقریباً به یک اندازه قد دارند. اما سازندگان درام عاشقانه Becoming Jane نشان دادند که مک آووی به طور قابل توجهی از او بلندتر است.

پن بادگلی، فیلم Gossip Girl

اگرچه بلیک لایولی (۵ فوت ۱۰ اینچ) کمی بلندتر از پن بادگلی (۵ فوت ۸.۵ اینچ) بود، اما این مانع از تبدیل شدن آنها به یکی از محبوب ترین زوج های تلویزیونی نشد. به لطف زاویه دوربین مناسب، سازندگان سریال توانستند اختلاف قد بازیگران را یکسان کنند، حتی اگر لایولی سر صحنه فیلمبرداری از کفش های پاشنه بلند استفاده می کرد.

منبع: روزیاتو

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر