کد خبر: 140893
A

توقیفِ پاسپورت همایون شجریان تأیید شد

امروز خبری مبنی بر توقیف پاسپورت‌های همایون شجریان و سحر دولتشاهی به نقل از شاهدانِ عینی رد برخی رسانه‌ها منتشر شد که ساعاتی بعد به تایید یکی از اعضای خانواده شجریان هم رسید.

توقیفِ پاسپورت همایون شجریان تأیید شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آوا مشکاتیان ـ خواهرزاده همایون شجریان ـ در پی پیگیری‌های  خبر، توقیف پاسپورت های همایون شجریان و سحر دولتشاهی  تایید کرد و در توضیح بیشتری درباره‌ی آن، به ارگان رسانه ای وابسته به جهاد داشگاهی گفت: «خود آقای شجریان اگر بخواهند، درباره جزییات این موضوع با رسانه‌ها صحبت خواهند کرد.»

در حالی که همایون شجریان قرار بود نخستین تور خارج از کشورش را در سال جاری در کشور کانادا برگزار کند، به علت صادر نشدن ویزای تعدادی از اعضای گروه «سیاوش»، صرفا روزهای پایانی این تور برپا شد.

این خواننده پس از بازگشت از کنسرت‌های کانادا، دوباره به خارج از کشور و این بار به استرالیا سفر کرد تا تور کنسرت‌هایش را در این کشور ادامه دهد. با این همه به هنگام بازگشت از استرالیا، پاسپورت همایون شجریان به همراه سحر دولتشاهی توقیف شد.

این اتفاق در حالی برای شجریان پسر رقم خورد که امروز دومین سالگرد درگذشت محمدرضا شجریان ـ خواننده فقید کشورمان ـ است و احتمال می‌رود همایون شجریان به قصد شرکت در مراسم پدر امروز را برای بازگشت به کشور انتخاب کرده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر