کد خبر: 141297
A

حمله جدید کیهان به مهناز افشار: تبلیغاتچی جنگ‌طلب‌ها شده است!

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری با انتشار مطلبی با عنوان «مهناز افشار تبلیغاتچی جنگ‌طلب‌ها شد» بار دیگر به این بازیگر حمله کرد.

حمله جدید کیهان به مهناز افشار: تبلیغاتچی جنگ‌طلب‌ها شده است!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روزنامه کیهان در بخش اخبار ادبی و هنری خود نوشت: مهناز افشار که چندی قبل در تجمع معاندین در آلمان تحقیر شده بود، این‌بار به تبلیغ یک مرکز ضدامنیتی و جنگ‌طلب علیه مردم ایران پرداخت.

به گزارش دیده‌بان ایران، کیهان ادامه داده؛ آموزشکده توانا که توسط این بازیگر فراری در فضای مجازی تبلیغ می‌شود، به‌طور مستقیم از وزارت خارجه آمریکا بودجه دریافت

می‌کند.

این مرکز که توسط مهناز افشار معرفی شده، رویکردی به‌شدت ضدایرانی و جنگ‌طلب دارد. ازجمله اینکه هیچ ابایی از پیشنهاد تحریم و یا حمله نظامی به ایران ندارند.

مدیریت آموزشکده فوق به‌عهده مریم معمارصادقی(برادرزاده سرهنگ معمارصادقی مسئول دفتر فردوست) است و همسرش اکبر عطری(عضو سابق تحکیم وحدت) امور اجرایی آن را انجام می‌دهد.

چند سال پیش یک ویدیو از مریم معمارصادقی فراگیر شد که از مداخله نظامی آمریکا در یوگسلاوی دفاع می‌کرد. مدیر آموزشکده توانا چندی قبل در گفت‌وگویی به گرفتن پول از آمریکا و تبلیغ جنگ برای صهیونیست‌ها اعتراف کرده بود. «ایران دیس اینفو» عنوان پروژه آنها علیه ایران بود که با فاش‌شدن دریافت پول از دولت آمریکا برای تبلیغ جنگ نظامی و تحریم علیه ایران توسط این مؤسسه، موجب رسوایی آنها در غرب و حتی نزد اپوزیسیون شد.

 

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر