کد خبر: 143214
A

رمزگشایی از دشمنی "راکی" با "آرنولد"

سیلوستر استالونه درباره اختلافات و در گیری‌ها خود با دیگر بازیگر فیلم‌های اکشن هالیوود توضیح داد.

رمزگشایی از دشمنی "راکی" با "آرنولد"

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سیلوستر استالونه یکی از شناخته شده‌ترین بازیگران فیلم‌های اکشن هالیوودی از زمان اولین حضورش در سینمای آمریکا در نقش راکی است. از آن زمان او فیلم‌های زیادی بازی کرده و به جنگ ضدقهرمان‌های زیادی روی پرده سینما رفته است. اما همه می‌دانند که اختلاف بزرگی بین او و ستاره فیلم ترمیناتور«آرنولد شوارتزنگر» که او را فریب داد تا در یک فیلم بد بازی کند، وجود دارد.

 

فریب در جریان رقابت برای قرارداد

در یک مصاحبه مفصل و طولانی استالونه به تازگی با نگاه به کارنامه کاری‌اش به فیلم «دست نگهدار: وگرنه مامانم بهت شلیک می‌کند» اشاره کرده است. این فیلم محصول سال ۱۹۹۲ است و درباره مادر تبهکار یک پلیس است که در زندگی قهرمان داستان مدام دخالت میکند. همزمان با ساخت این فیلم، استالونه و شوارتزنگر بر سر تصاحب نقش‌های یکدیگر با هم رقابت شدیدی داشتند. برای همین، وقتی که استالونه شنید آرنولد میخواهد در «دست نگهدار: وگرنه مامانم بهت شلیک میکند» بازی کند، بلافاصله برای بازی در آن فیلم قرارداد بست. اما شوارتزنگر سر به سرش گذاشته بود.

در این مصاحبه جدید، استالونه گفت: «من شنیده بودم که شوارتزنگر میخواهد در آن فیلم بازی کند، پس با خودم گفتم که نمیگذارم این نقش را بگیرد و خودم در آن بازی میکنم.» بعد از آن مصاحبه، هالیوود ریپورتر از شوارتزنگر پرسید که آیا او استالونه را فریب داد تا در فیلمی که میدانست «شکست بزرگی در گیشه میخورد بازی کند؟» او در پاسخ گفت: «این حرف صد درصد درست است. آن روز‌ها ما برای این که از هم سبقت بگیریم و جلو بیفتیم دست به کار‌های احمقانه زیادی میزدیم. خوشبختانه امروز ما از یکدیگر حمایت می‌کنیم. خدا را شکر، چون قطعاً دیگر هرگز به یک «دست نگهدار: وگرنه مامانم بهت شلیک می‌کند» نیاز نداریم.

 

ماجرای گلدان گلدن گلوب

این تنها باری نیست که استالونه و شوارتزنگر با هم درگیر شده‌اند. آن‌ها حتی با هم درگیری فیزیکی و زد و خورد داشته‌اند. استالونه از دیدارش با آرنولد در مراسم گلدن گلوب ۱۹۷۷، وقتی که فیلم معروفش «راکی» قرار بود تعدادی از جوایز را بگیرد صحبت کرده است. این دو بازیگر رقیب در شبی که به شبی ناراحتکننده برای هر دوی آن‌ها تبدیل شده بود مقابل هم نشسته بودند. استالونه گفت که شوارتزنگر شروع کرد به مسخره کردن او. او می‌گفت: «من میخواهم بروم. این یارو گندهه کیه؟» و مدام درباره این که «راکی» هیچ جایز‌ه‌ای نمیگیرد حرف زد و متلک انداخت.»

سرانجام آن شب «راکی» برنده بهترین فیلم شد و استالونه تمام آن حرف‌ها را تلافی کرد. استالونه گفت: «بالاخره نوبت راکی شد.» و بعد او یک شی بزرگ را به طرف سر آرنولد پرتاب کرد. استالونه گفت: «من یک گلدان خیلی بزرگ را برداشتم و آن را به سوی او پرت کردم. داخل گلدان زنبق و لاله بود. این کار یک دشمنی و اختلاف ۱۰ ساله را شروع کرد. اما بعد فکر کردم که بهتر است این دشمنی را تمام کنیم.»

این باریگر افزود: «ما نمیتوانستیم در یک کهکشان با هم زندگی کنیم.» او همچنین رابطه خودش و آرنولد را یک «نفرت خشن» توصیف کرد. رقابت این دو بازیگر حتی درون فیلمهایشان نیز مشاهده می‌شد. در فیلم «دوقلوهای» شوارتزنگر، او پوستر فیلم رمبو را مسخره میکند در فیلم «تانگو و کش» استالونه دخل یکی شبیه شوارتزنگر را میآورد. او بعد‌ها گفت که در طول فیلمبرداری همیشه تصور میکرده که آن شخص آرنولد است. استالونه و شوارتزنگر اختلافاتشان را کنار گذاشته‌اند و حتی در چند فیلم با هم بازی کرده‌اند. این دو در مجموعه فیلم‌های «بی‌مصرف‌ها» به ایفای نقش پرداخته‌اند و اکنون دوستان نزدیک یکدیگر محسوب می‌شوند.

منبع: آنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر