کد خبر: 143706
A

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:باید با سلبریتی‌ها برخورد شود

نوباوه نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قوه قضائیه به موضوع ادعاهای سلبریتی‌ها درباره اغتشاشات اخیر ورود کند و اگر آنها مدارکی دارند مدارکشان را مورد رسیدگی قرار دهد و در غیر این صورت برخورد لازم را با آنها داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:باید با سلبریتی‌ها برخورد شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بیژن نوباوه وطن نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سلبریتی‌ها اگر مدارک و مستنداتی برای صحبت‌های خود دارند به قوه قضائیه ارائه کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: علاوه بر این سلبریتی‌ها همانطور که صحبت‌های خود را در فضای مجازی مطرح می‌کنند، مدارکشان را هم منتشر کنند تا مردم به صورت شفاف در جریان مسائل قرار گیرند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده به عنوان صاحب امتیاز روزنامه حاضر هستم تا اسناد و مدارک متقن و درستی که از سوی سلبریتی‌ها برای ادعاهای‌شان ارائه می شود را در روزنامه منتشر کنم.

نوباوه خاطرنشان کرد: قوه قضائیه به موضوع ادعاهای سلبریتی‌ها درباره فضای جامعه باید ورود کند و اگر آنها مدارکی دارند مدارکشان را مورد رسیدگی قرار دهد و در غیر این صورت برخورد لازم را با آنها داشته باشد.

وی افزود: در هر کشوری با اغتشاشگران برخورد می شود و این یک قانون در همه کشورهاست به اینگونه نیست که هر کس هر کاری که بخواهد انجام دهد و نظم عمومی را برهم بزند و با او برخورد نشود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر